ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Φορτούνης: "Δάσκαλος για εμένα ο Τσόρι"

http://edoelos.blogspot.grΟ Κώστας Φορτούνης αποθέωσε τον Τσόρι Ντομίνγκες, τονίζοντας πως ο Αργεντινός του έχει μάθει πάρα πολλά, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στην δική του ατομική βελτίωση, στην διάρκεια της σεζόν.

Ο μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού Κώστας Φορτούνης φιλοξενήθηκε στον Sport24 Radio 103,3 και την εκπομπή «Το 10 το κακό», με τους Παντελή Διαμαντόπουλο και Γιάννη Φιλέρη, μιλώντας για την κατάκτηση του νταμπλ, αλλά και την πορεία της ομάδας του σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Για το τι του είπε ο Μήτρογλου πριν εκτελέσει το φάουλ με το οποίο σκόραρε στον τελικό: «Ο καθένας θα ήθελε να σουτάρει. Ο Κώστας έχει βάλει πολλά γκολ στην καριέρα του και θα ήθελε να το κάνει. Του είπα να το κάνω εγώ και με άφησε».
Για τους στόχους του: «Πρωτίστως, ήθελα να καθιερωθώ στην ομάδα. Ήρθα αργά στην προετοιμασία, δεν είχα παίξει φιλικά και δεν ήμουν αυτός που ήθελα. Προσπάθησα μέσα από τη δουλειά να έρθω στο επίπεδο που ήθελα και μέρα με τη μέρα να γίνομαι καλύτερος. Είμαι πολύ ικανοποιημένος διότι η ομάδα πέτυχε τους στόχους τους και αυτό είναι το καλύτερο για έναν ποδοσφαιριστή. Στην αρχή άκουσα πάρα πολλά. Ωστόσο πίστευα στον εαυτό μου από την αρχή και ήξερα ότι με σκληρή δουλειά θα ανταμειφθώ. Δούλεψα και ανταμείφθηκα με τα τρόπαια».
Για το γεγονός πως έρχεται από τον πάγκο: «Ο προπονητής πάντα θέλει να έχει έναν παίκτη που μπορεί να του αλλάξει το παιχνίδι όταν έρχεται από τον πάγκο. Για αυτό άλλωστε υπάρχουν και γίνονται οι αλλαγές. Όταν είμαι στον πάγκο, κοιτάω το παιχνίδι και βλέπω τα κενά. Πάντα όταν μπαίνεις στο γήπεδο πρέπει να δίνεις το 100% είτε παίζεις δέκα λεπτά, είτε αγωνίζεσαι βασικός».
Για την αλλαγή προπονητή και πόσο επηρεάζει τους παίκτες: «Είναι δύσκολο για εμάς. Αλλά έχει και πλεονεκτήματα, καθώς ο καινούριος τεχνικός έχει όλους τους παίκτες από την αρχή. Είναι τελείως διαφορετικό, αφού άλλα ζητάει ο ένας και άλλα ο άλλος».
Για τις διαφορές των Μίτσελ και Περέιρα: «Ο κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία. Ο Μίτσελ ήθελε να παίζουμε πιο επιθετικά, να ανεβαίνουν τα μπακ, ενώ ο Περέιρα θέλει την ομάδα πιο σφιχτή. Επίσης, θέλει να πρεσάρουμε πιο ψηλά. Όλα, όμως, έρχονται μέσα από το χρόνο και τη δουλειά. Το θετικό για όλους είναι ότι πήραμε το νταμπλ και αυτό είναι που μετράει».
Για το γεγονός ότι σκοράρει: «Μου αρέσει να πατάω περιοχή, είτε παίζω πίσω από τον επιθετικό, που είναι και η θέση που μου αρέσει, είτε στο πλάι αριστερά. Βέβαια δεν έχω πρόβλημα να παίξω όπου μου ζητηθεί. Εμένα μου αρέσει να σκοράρων και να κάνω τους οπαδούς μας ευτυχισμένους».
Για το ότι έχει μπροστά του τον Τσόρι Ντομίνγκες: «Δε με στεναχωρεί καθόλου. Ο Ντομίνγκες είναι δάσκαλος για μένα, με έχει συνέχεια κοντά του και μου μιλάει. Μου λέει συνέχεια να προσπαθώ και ακόμα και μέσα στο γήπεδο μου δίνει οδηγίες. Είμαι χαρούμενος που τον έχω συμπαίκτη, διότι είναι ο καλύτερος παίκτης στην Ελλάδα. Και το Σάββατο έβαλε πολύ ωραίο γκολ. Είναι φανταστικός παίκτης και επαγγελματίας. Είναι ο τέλειος ποδοσφαιριστής».
Για τις δυσκολίες κατά τη διάρκεια της σεζόν: «Ισχύει αυτό. Ειδικά στην αρχή είχαμε δυσκολίες, όταν τα πηγαίναμε καλά στην Ευρώπη, ενώ στο πρωτάθλημα δεν συνέβαινε το ίδιο. Όταν πήγε ο ΠΑΟΚ στο +5, αντιδράσαμε καθώς είχαμε βάθος στο ρόστερ, ποιοτικούς παίκτες και όποιος έπαιζε έδινε το 1005. Κάναμε ένα καλό σερί και τα γυρίσαμε όλα».
Για το αν ανησύχησε σε κάποιο σημείο του πρωταθλήματος: «Ανησύχησα όταν ο ΠΑΟΚ πήγε στην Ξάνθη και είχε την ευκαιρία αν έπαιρνε το ματς να πάει τη διαφορά στους οκτώ πόντους. Δεν το έκανε και μετά αντιδράσαμε».
Για τις διαφορές του Ολυμπιακού με τις υπόλοιπες ελληνικές ομάδες: «Ο Ολυμπιακός είναι μία μεγάλη ομάδα, με εγκαταστάσεις και δικό της γήπεδο. Αυτά μετρούν πολύ στο ποδόσφαιρο. Επίσης, έχει ποιοτικούς παίκτες και μεγάλο ρόστερ. Μακάρι και οι άλλες ομάδες να τα έχουν αυτά για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα».
Για τους Έλληνες παίκτες: «Υπάρχει ταλέντο και πρέπει να προωθούνται τα νέα παιδιά. Οι ομάδες πρέπει να βάζουν μέσα και τους πιτσιρικάδες. Στο εξωτερικό αυτό γίνεται. Το έζησα και εγώ και αυτό είναι η επιτυχία τους. βάζουν τους παίκτες από μικρούς να αγωνίζονται και έτσι δεν έχουν άγχος αργότερα».
Για τις υπόλοιπες ελληνικές ομάδες: «Ο ΠΑΟΚ έκανε καλή αρχή και μετά έπεσε. Δεν είχε το απαιτούμενο ρόστερ και έπαιζαν συνέχεια με 13-14 παίκτες. Ο Παναθηναϊκός δεν ξεκίνησε καλά, αλλά στη συνέχεια βρήκε τα πατήματά του. Εμείς δείξαμε ότι έχουμε την καλύτερη ομάδα, το καλύτερο ρόστερ και πήραμε το πρωτάθλημα».
Για τις εκτελέσεις φάουλ: «Μου αρέσει να τα εκτελώ. Μετά την προπόνηση μένω και εκτελώ στημένες φάσεις. Έχω δουλέψει πολύ και μέσα από την προπόνηση βγήκε η καλή εκτέλεση στον τελικό. Οι καλές μου εκτελέσεις είναι με το αριστερό».
Για το ποιος είναι αυτή τη στιγμή ο καλύτερος εκτελεστής φάουλ: «Ο Πιάνιτς έχει πολύ καλό πόδι, όπως και ο Μπέιλ, αλλά στη Ρεάλ ο Ρονάλντο δεν τον αφήνει. Στην Τοτεναμ που τα εκτελούσε ο Μπέιλ είχε βάλει κάποια πολύ ωραία γκολ».
Για τον τελικό με την Ξάνθη: «Η Ξάνθη το έδειξε ότι δεν έφτασε τυχαία εδώ. Είναι πάρα πολύ καλή ομάδα, με ποιοτικούς παίκτες και πολύ σκληρή άμυνα. Μπήκε πολύ δυνατά στο παιχνίδι και θα μπορούσε να είχε σκοράρει στο δεκάλεπτο που μας πίεσε. Έκαναν το λάθος και από τη στιγμή που προηγηθήκαμε και ανοίχθηκαν οι αντίπαλοι τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα. Έχουμε ποιοτικούς παίκτες και όταν βρούμε κενούς χώρους μπορούμε να σκοράρουμε πιο εύκολα».
Για τη διαφορετική εικόνα του Ολυμπιακού σε Ελλάδα και Ευρώπη στην αρχή της σεζόν: «Όπως βλέπουμε στο πρωτάθλημα είτε παίζουμε εντός, είτε εκτός έδρας όλοι μας παίζουν κλειστά. Ακόμα και με την τελευταία ομάδα δεν είναι εύκολο για εμάς. Ακούμε ότι δεν κάνουμε φάσεις και δε βάζουμε γκολ, αλλά κόντρα σε κλειστές άμυνες είναι δύσκολο. Μεσοβδόμαδα πρέπει να αλλάξουμε στυλ, να περιμένουμε εμείς τον αντίπαλο και να χτυπήσουμε στην κόντρα».
Για το ματς που δεν έπαιξε θα ήθελε να είχε αγωνιστεί φέτος: «Σε πολλά παιχνίδια, για την ακρίβεια σε όλα».
Για αν θα άλλαζε κάτι σε έναν αγώνα: «Σε αυτό με την Ντνίπρο στη Ευρώπη. Είδαμε πάντως, ότι οι Ουκρανοί έφτασαν πολύ ψηλά και θα μπορούσαμε να το κάνουμε και εμείς. Η Ντνίπρο είναι καλή ομάδα, απέκλεισε τη Νάπολι και άλλες καλές ομάδες. Λέγαμε όλοι ότι αποκλειστήκαμε επειδή εμείς δεν ήμασταν καλοί. Στο δεύτερο ματς, προηγηθήκαμε, αλλά δεν είχαμε το κάτι παραπάνω».
Για το τι λείπει από τον Ολυμπιακό για να κάνει το κάτι παραπάνω στην Ευρώπη: «Όχι πάρα πολλά. Αν δούμε τις μεγάλες ομάδες στην Ευρώπη, διαθέτουν μεγάλα μπάτζετ και εκεί που φτάνουμε είναι μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα. Όλοι θέλουμε το κάτι παραπάνω και αυτό ονειρεύεται ο πρόεδρος. Επίσης, χρειάζεται δουλειά και προσπάθεια για να προχωρήσουμε».
Για τον αδερφό του: «Και αυτός εχθές κατέκτησε τίτλο και ήταν χαρούμενος. Είναι ένανν χρόνο μεγαλύτερος και παίζει αμυντικός. Φυσικά χαίρομαι για αυτόν και αυτός για εμένα».
Για το ποια ομάδα θα κατακτήσει το Τσάμπιονς Λιγκ: «Βλέπω τη Γιουβέντους. Μου αρέσει, διότι παίζει καλά στην άμυνα και έχει φοβερούς παίκτες, όπως ο Τέβες και ο Μοράτα».
Πηγή: Contra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου