ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Μέρτενς: «Δεν ήταν το τελευταίο μου ματς με τη Νάπολι»

Mertens: "It was not my last match with Napoli"

The Belgian middleman has denied the scenarios.


Diris Mertens fought Napoli's defeat from Bologna yesterday and many people wore the "partenope" shirt for the last time. However, he refutes it ...

"I have one more contract time with Napoli and I'm happy here. I do not think this was my last game, "the Belgian midfielder said, struggling from Napoli in 2013, scoring 109 goals in 282 appearances.
===Μέρτενς: «Δεν ήταν το τελευταίο μου ματς με τη Νάπολι»

Ο Βέλγος μεσοεπιθετικός διέψευσε τα σενάρια. 

Ο Ντρις Μέρτενς αγωνίστηκε στη χθεσινή ήττα της Νάπολι από την Μπολόνια και κατά πολλούς φόρεσε για τελευταία φορά τη φανέλα των «παρτενοπέι». Ο ίδιος πάντως το διαψεύδει… 

«Έχω έναν ακόμη χρόνο συμβολαίου με τη Νάπολι και είμαι χαρούμενος εδώ. Δε νομίζω πως αυτό ήταν το τελευταίο μου παιχνίδι», τόνισε ο Βέλγος μεσοεπιθετικός, που αγωνίζεται από το 2013 στη Νάπολι μετρώντας 109 γκολ σε 282 εμφανίσεις.
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου