ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΖΑΝ Γιαννιώτης: «Για την Ελλάδα κολυμπώ...»

http://edoelos.blogspot.gr/
Ο Σπύρος Γιαννιώτης σε ένα ακόμα μεγάλο αγώνα κατέθεσε την ψυχή του, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στα 10χλμ μαραθώνιας κολύμβησης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Καζάν, παίρνοντας παράλληλα το εισιτήριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Όμως 34χρονος κολυμβητής, στις δηλώσεις του δεν ξέχασε την Ελλάδα «Στην Ελλάδα αφιερώνω αυτό το μετάλλιο! Γι' αυτήν κολυμπάω. Ημουν ο μεγαλύτερος από τους αθλητές και το γεγονός ότι πήρα την πρόκριση για το Ρίο, σε συνδυασμό με το μετάλλιο, μου δίνει μεγάλη χαρά.
Είμαι υπερευχαριστημένος με την κούρσα μου, αλλά και επειδή θα τελειώσω την καριέρα μου όπως θέλω. Με μια συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες» είπε στο sportit.gr και συμπλήρωσε: «Δεν με νοιάζει αν θα κατακτήσω μετάλλιο στο Ρίο, υγεία να έχουμε ως τότε. Αυτό μόνο κι εκεί θα φροντίσω να το χαρώ. Επίσης, να ζητήσω από τους δικούς μου να κάνουν υπομονή μέχρι το Ρίο! Θα αφιερώσω το μετάλλιο και στην οικογένειά μου και στον προπονητή μου και στη γυναίκα μου. Τους έχω πάντα δίπλα μου».
Ο Νίκος Γέμελος, προπονητής του Σπύρου Γιαννιώτη, μιλώντας για την επιτυχία του αθλητή του, σημείωσε: «Είμαι ευτυχισμένος για την επιτυχία του Σπύρου. Όλοι γνωρίζουν ποιος είναι ο Σπύρος ως άνθρωπος και ως αθλητής και είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος. Θέλω να ευχαριστήσω το Σπύρο για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει τόσα χρόνια, την ΚΟΕ και τον πρόεδρο κ. Δημήτρη Διαθεσόπουλο, που ό,τι θέλουμε μας το δίνει, ενώ θέλω να ευχαριστήσω και την ΕΟΕ, που μέσω των χορηγών, μας στηρίζει.
Το σημαντικό είναι ότι όλα αυτά γίνονται χωρίς να έχουμε μια πισίνα, όλες αυτές οι επιτυχίες. Κανείς δεν πρέπει να λησμονεί, τέλος, ότι ο Σπύρος θα πάρει μέρος στην 5η Ολυμπιάδα της ζωής του. Είναι κάτι που έχουν καταφέρει ο Γιώργος Μαυρωτάς και ο Γιώργος Αφρουδάκης και τώρα ο Σπύρος Γιαννιώτης, με τον ίδιο προπονητή…».
Πηγή: Goal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου