Gasol: "I will distance myself and decide calmly"
Marc Gasol wants some time to himself before announcing his final decision on whether to extend… life, even for a year, to his great career.
Girona will continue to be in the Liga Endesa in the new season, having managed to get the ticket to stay, but now the question is whether Marc Gasol will continue to have the dual role of player-president.
The Spanish superstar averaged 10.5 points, 5.7 rebounds, 2.8 assists and 1.3 blocks this year and was the fourth-leading blocker and sixth-rated player in one of Europe's top leagues, showing he has what it takes to continue playing for at least another year .
But he himself does not seem determined about what he will do next.
"I feel now that I need to step back a bit and think about where I am. With peace of mind in my mind I want to make the decisions as a player for the future", he said in Gigantes' farewell interview for this year and continued "There are moments when I feel that he retired two years ago (i.e. when he decided to play in A2 with Girona and raise her category). The experiences I had with Girona these two years were truly special. I believe that no other club would have given me these opportunities. Although I have not determined the time frame of my decision, I know that I intend to do so with calmness and clarity of mind."
*** Γκασόλ: «Θα αποστασιοποιηθώ και θα αποφασίσω με ηρεμία»
Χρόνο με τον εαυτό του θέλει ο Μαρκ Γκασόλ προτού ανακοινώσει την οριστική του απόφαση για το αν θα δώσει παράταση… ζωής, έστω και για έναν χρόνο, στη σπουδαία καριέρα του.
Η Τζιρόνα θα συνεχίσει να βρίσκεται στη Liga Endesa και την νέα σεζόν, αφού κατάφερε να πάρει το εισιτήριο παραμονής, αλλά πλέον το θέμα είναι αν ο Μαρκ Γκασόλ θα συνεχίσει να έχει τον διπλό ρόλο του παίκτη-προέδρου.
Ο Ισπανός σούπερ σταρ μέτρησε φέτος 10.5 πόντους, 5.7 ριμπάουντ, 2.8 ασίστ και 1.3 μπλοκ και ήταν τέταρτος μπλοκέρ και έκτος σε αξιολόγηση παίκτης σε ένα εκ των κορυφαίων πρωταθλημάτων της Ευρώπης, δείχνοντας ότι έχει ότι χρειάζεται για να συνεχίσει να αγωνίζεται για τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμα.
Ο ίδιος όμως δε δείχνει αποφασισμένος για το τι θα κάνει στη συνέχεια.
«Νιώθω τώρα ότι πρέπει να αποστασιοποιηθώ λίγο και να σκεφτώ που βρίσκομαι. Με ηρεμία στο μυαλό μου θέλω να πάρω τις αποφάσεις ως παίκτης για το μέλλον”, είπε στην αποχαιρετιστήρια για φέτος συνέντευξη του Gigantes και συνέχισε «Υπάρχουν στιγμές που νιώθω ότι αποσύρθηκε πριν δύο χρόνια (σ.σ. όταν αποφάσισε να παίξει στην Α2 με την Τζιρόνα και να την ανεβάσει κατηγορία). Οι εμπειρίες που είχα με την Τζιρόνα αυτήν τη διετία ήταν πραγματικά ξεχωριστές. Πιστεύω πως κανένας άλλος σύλλογος δεν θα μου έδινε αυτές τις ευκαιρίες. Αν και δεν έχω προσδιορίσει το χρονικό διάστημα της απόφασης μου, ξέρω πως σκοπεύω να το κάνω με ηρεμία και καθαρότητα μυαλού».
Πηγή: SDNA.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου