ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 30 Μαΐου 2023

Το εντυπωσιακό βίντεο του ΟΦΗ για Ριέρα: «Βήμα παραπάνω για εμένα»

OFI's impressive video for Riera: "A step up for me"

OFI presented Adrian Riera with an impressive video, who declared that the Cretans are a step up for him.

Adrian Riera is an OFI footballer, after today he signed his contract and was announced by the Cretans, leaving Asteras Tripoli after four years.

The Cretans presented the Spanish midfielder with an impressive video, while he also made the usual statements saying that his transfer is a step forward in his career.

"OFI is a team with history, it has played in Europe and I think it is a step up. I have spoken to the coach a week ago, an hour. He told me that the project and the goal is big for this year and that's why I came.

I have played here many times and OFI always holds the ball and I like that because I need the ball. I also liked the crowd at the stadium, it's amazing," he said.

*** Το εντυπωσιακό βίντεο του ΟΦΗ για Ριέρα: «Βήμα παραπάνω για εμένα»

Ο ΟΦΗ με εντυπωσιακό βίντεο παρουσίασε τον Αντριάν ριέρα, ο οποίος δήλωσε πως είναι ένα βήμα παραπάνω για αυτόν οι Κρητικοί.

Ο Αντριάν Ριέρα αποτελεί ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, αφού σήμερα υπέγραψε το συμβόλαιό του και ανακοινώθηκε από τους Κρητικούς, αφήνοντας τον Αστέρα Τρίπολης μετά από μια τετραετία.

Οι Κρητικοί με ένα εντυπωσιακό βίντεο παρουσίασαν τον Ισπανό μεσοεπιθετικό, ενώ έκανε και τις καθιερωμένες δηλώσεις λέγοντας πως η μεταγραφή του αποτελεί ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα του.

«Ο ΟΦΗ είναι ομάδα με ιστορία, έχει παίξει στην Ευρώπη και νομίζω είναι ένα βήμα παραπάνω. Έχω μιλήσει με τον προπονητή πριν από μία εβδομάδα, μία ώρα. Μου είπε ότι το πρότζεκτ και ο στόχος είναι μεγάλος για φέτος και γι' αυτό ήρθα.

Έχω παίξει πολλές φορές εδώ και πάντα ο ΟΦΗ κρατάει την μπάλα και μου αρέσει αυτό, γιατί εγώ χρειάζομαι την μπάλα. Επίσης μου άρεσε ο κόσμος στο γήπεδο, είναι καταπληκτικό», ανέφερε.

Πηγή: Σπορ FM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου