ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Μάτζικ: «Ο Λέοναρντ ζήτησε να είμαι κι εγώ στις συζητήσεις με Λέικερς»

Magic: "Leonard asked me to be in the talks with the Lakers"

Revelations from Magic Johnson.

Magic Johnson may no longer have an institutional role in the Lakers, but his speech still seems to be counting.
The legend of the team said Kowayi Leonard asked him to be present in his discussions with the LA team about the possibility of signing there.

"A friend of mine took me and told me that Corway wants us to meet. I said no problem, I am available if she wants to, "said Magic.

It is noted that the NBA does not allow people who have no institutional role to participate in a discussion with free agents.
===Μάτζικ: «Ο Λέοναρντ ζήτησε να είμαι κι εγώ στις συζητήσεις με Λέικερς»

Αποκαλύψεις από τον Μάτζικ Τζόνσον. 

Μπορεί ο Μάτζικ Τζόνσον να μην κατέχει πλέον θεσμικό ρόλο στους Λέικερς, ωστόσο φαίνεται πως ο λόγος του ακόμη μετρά. Ο θρύλος της ομάδας δήλωσε πως ο Κογουάι Λέοναρντ ζήτησε να είναι και εκείνος παρών στις συζητήσεις που θα έχει με την ομάδα του LA για την πιθανότητα να υπογράψει εκεί. 

«Ένας φίλος μου με πήρε και μου είπε πως ο Κογουάι θέλει να συναντηθούμε. Είπα ‘κανένα πρόβλημα, είμαι διαθέσιμος αν αυτό θέλει’», τόνισε ο Μάτζικ. 

Σημειώνεται πως το ΝΒΑ δεν επιτρέπει σε άτομα που δεν έχουν θεσμικό ρόλο να συμμετέχουν σε συζητήσει με free agents.
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου