New Marca report on Hezonia: "He's leaving Real because he doesn't feel important, not for the money"
"Marca" brought up the issue of Mario Hezonia for Panathinaikos AKTOR again, with its well-known columnist stating that the Croatian forward will leave Madrid for the "greens" because he does not feel important and not for financial reasons.
Once every 15 days, sometimes even once a week, the Spanish media - and especially the Madrid "Marca" - refer to the issue of Mario Hezonia, involving Panathinaikos AKTOR. This is what Marca did once again, with its well-known columnist, Jesus Sanchez, referring to the case and considering the issue of the Croat's departure "finished".
"Hezonia leaves, but not only for the money" is the title of the text, with Sanchez starting by saying that "it is tempting to analyze the case of Hezonia saying that he will leave Real because Panathinaikos simply offers him a better contract . But that perspective is childish when it comes to the biggest club in the world."
Sanchez then adds that "For a club that can sign Mbappe, to say they can't renew with Hezonia (or Tavares, but that's another matter) sounds comical, even if the basketball department is financially unprofitable. for the club. Nobody remembers when basketball brought in revenue, but it gave the club glamor and that is priceless."
Sanchez then states that "the wider view tells you that Hezonia is leaving because he never felt important at Madrid, which is very personal for him and has to do with his surroundings. He will get more money from Panathinaikos, but he will he also does it for reasons of recognition".
In closing, Sanchez emphasizes: "On a team it's unfair to treat everyone the same. Hezonia couldn't be a star on an All Star team. But he didn't expect to be just a rotation player, whose role would increase only after Dek's injuries and Yabusele's absences. And he got tired. He will finish his contract and leave.
Hezona is wearing white, but he's starting to think green. How can Real Madrid lose Mario and not the NBA? Has he been affected because he is trying to renew Tavares? Since Real are paying as they say, why haven't they been able to convince the Croatian? Something is starting to change."
*** Νέο δημοσίευμα της Marca για Χεζόνια: "Φεύγει από την Ρεάλ επειδή δεν νιώθει σημαντικός, όχι για τα λεφτά"
Η "Marca" επανέφερε ξανά το θέμα του Μάριο Χεζόνια για τον Παναθηναϊκό AKTOR, με γνωστό αρθρογράφο της να αναφέρει ότι ο Κροάτης φόργουορντ θα αποχωρήσει από την Μαδρίτη για τους "πράσινους" επειδή δεν νιώθει σημαντικός και όχι για οικονομικούς λόγους.
Μία φορά ανά 15 μέρες, ενίοτε και μία φορά την εβδομάδα, τα ισπανικά ΜΜΕ - και ειδικά η μαδριλένικη "Marca" - αναφέρονται στο θέμα του Μάριο Χεζόνια, εμπλέκοντας και τον Παναθηναϊκό AKTOR. Αυτό έκανε για ακόμα μία φορά η Marca, με τον γνωστό αρθρογράφο της, Χεσούς Σάντσεθ, να αναφέρεται στην υπόθεση και να θεωρεί "τελειωμένο" το θέμα της αποχώρησης του Κροάτη.
"Ο Χεζόνια αποχωρεί, αλλά όχι μόνο για τα λεφτά" είναι ο τίτλος του κειμένου, με τον Σάντσεθ να ξεκινάει λέγοντας πως "είναι πειρασμός να αναλύσει κάποιος την υπόθεση του Χεζόνια λέγοντας ότι θα αποχωρήσει από την Ρεάλ επειδή απλώς ο Παναθηναϊκός του προσφέρει καλύτερο συμβόλαιο. Αυτή η οπτική όμως είναι παιδική όταν πρόκειται για τον μεγαλύτερο σύλλογο στον κόσμο"
Ακολούθως ο Σάντσεθ προσθέτει ότι "Για έναν σύλλογο που μπορεί να υπογράψει τον Εμπαπέ, το να πεις ότι δεν μπορεί να ανανεώσει με τον Χεζόνια (ή τον Ταβάρες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) ακούγεται κωμικό, ακόμα και αν το μπασκετικό τμήμα είναι ζημιογόνο οικονομικά για τον σύλλογο. κανείς δεν θυμάται πότε απέφερε έσοδα το μπάσκετ, αλλά έδωσε αίγλη στον σύλλογο και αυτό έχει ανεκτίμητη αξία".
Στην συνέχεια ο Σάντσεθ αναφέρει ότι "η ευρύτερη ματιά σου λέει ότι ο Χεζόνια αποχωρεί επειδή δεν ένιωσε ποτέ σημαντικός στην Μαδρίτη, κάτι που είναι πολύ προσωπικό για αυτόν και έχει σχέση και με το περιβάλλον του. Θα πάρει περισσότερα χρήματα από τον Παναθηναϊκό, αλλά θα το κάνει και για λόγους αναγνώρισης".
Κλείνοντας, ο Σάντσεθ τονίζει: "Σε μία ομάδα είναι άδικο να συμπεριφέρεσαι σε όλους το ίδιο. Ο Χεζόνια δεν μπορούσε να είναι σταρ σε μία All Star ομάδα. Αλλά δεν περίμενε και να είναι απλώς ένας παίκτης του ροτέισον, που θα αυξανόταν ο ρόλος του μόνο μετά τους τραυματισμούς του Ντεκ και τις απουσίες του Γιαμπουσελέ. Και κουράστηκε. Θα ολοκληρώσει το συμβόλαιό του και θα φύγει.
Ο Χεζόνα φοράει τα άσπρα, αλλά έχει αρχίσει να σκέφτεται πράσινα. Πώς μπορεί η Ρεάλ να χάσει τον Μάριο και όχι από το NBA; Έχει επηρεαστεί επειδή προσπαθεί να ανανεώσει τον Ταβάρες; Αφού η Ρεάλ πληρώνει όπως λένε γιατί δεν έχει καταφέρει να πείσει τον Κροάτη; Κάτι αρχίζει να αλλάζει".
Πηγή: Sport 24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου