ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 31 Μαρτίου 2024

Λεάο: "Δεν ξέρω το μέλλον αλλά είμαι ακόμη εδώ, η Μίλαν είναι το σπίτι μου"

Leao: "I don't know the future but I'm still here, Milan is my home"

Rafael Leao responded to rumors that he wants to leave Milan in the summer with a goal and an assist in a 2-1 away win over Fiorentina, with the Portugal international making it clear that the Rossoneri are his home.

The match at the "Franchi" broke hearts, with Fiorentina and Milan indulging in a recital of attacking football, but it was Stefano Pioli's team who smiled in the final and Rafael Leao is "responsible" for that.

The Portuguese international forward had a very good night on Saturday (30/03) and with a goal and an assist he led the Rossoneri to a 2-1 away win over the Violas which cemented them in 2nd place in the Serie A standings, with himself clearing in his statements that he feels good at "San Siro" and that he does not base the scenarios on his future.

"It was our aim to win at this stadium as we have been missing a win at this place for a long time. Fiorentina played well, they are a team with quality.

In the first half we could have scored three goals and cleaned up the game, but we went into the second half with the right spirit.

When the team is doing well, I feel good too. However, I have to mention Chukwueze who played a great match", Leao pointed out characteristically, to then send a message about his status to the Milanese:

"I have a contract with Milan. I don't know my future yet but I am here, with my mind and my heart. Milan is my home, I always say that. This club has helped me develop and I am happy here."

*** Λεάο: "Δεν ξέρω το μέλλον αλλά είμαι ακόμη εδώ, η Μίλαν είναι το σπίτι μου"

Ο Ραφαέλ Λεάο "απάντησε" στις φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί από την Μίλαν το καλοκαίρι, έχοντας γκολ και ασίστ στο 2-1 εκτός έδρας επί της Φιορεντίνα, με τον Πορτογάλο διεθνή επιθετικό να ξεκαθαρίζει πως οι ροσονέρι συνιστούν το σπίτι του.

Το ματς στο "Φράνκι" έσπασε καρδιές, με την Φιορεντίνα και την Μίλαν να επιδίδονται σε ρεσιτάλ επιθετικού ποδοσφαίρου, όμως ήταν η ομάδα του Στέφανο Πιόλι εκείνη που χαμογέλασε στο φινάλε και σε αυτό "ευθύνεται" ο Ραφαέλ Λεάο.

Ο Πορτογάλος διεθνής φορ βρέθηκε σε πολύ καλή βραδιά το Σάββατο (30/03) και με γκολ και ασίστ οδήγησε τους ροσονέρι στο εκτός έδρας 2-1 επί των βιόλα που τους εδραίωσε στην 2η θέση της βαθμολογίας της Serie A, με τον ίδιο να ξεκαθαρίζει στις δηλώσεις του πως αισθάνεται όμορφα στο "Σαν Σίρο" και πως δεν δίνει βάση στα σενάρια για το μέλλον του.

"Ήταν στόχος μας να κερδίσουμε σε αυτό το γήπεδο καθώς αγνοούσαμε τη νίκη εδώ και καιρό στο συγκεκριμένο μέρος. Έπαιξε καλά η Φιορεντίνα, είναι ομάδα με ποιότητα.

Στο πρώτο μέρος θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει τρία γκολ και να έχουμε καθαρίσει το παιχνίδι, στο δεύτερο μέρος ωστόσο μπήκαμε με το σωστό πνεύμα.

Όταν η ομάδα πάει καλά, αισθάνομαι και εγώ καλά. Οφείλω ωστόσο να κάνω αναφορά στον Τσουκουέζε που έκανε ένα μεγάλο ματς", τόνισε χαρακτηριστιά ο Λεάο, για να στείλει κατόπιν μήνυμα για το status του στους Μιλανέζους:

"Έχω συμβόλαιο με την Μίλαν. Δεν γνωρίζω ακόμη το μέλλον μου αλλά είμαι εδώ, με το μυαλό και την καρδιά μου. Η Μίλαν είναι το σπίτι μου, το λέω πάντα. Αυτός ο σύλλογος με βοήθησε να εξελιχτώ και είμαι ευτυχισμένος εδώ".

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου