Messi: "I was furious with the penalty I missed, but fortunately we managed to turn the situation around"
Read what Lionel Messi said after leading Argentina to a 2-1 victory over Austria.
Argentina managed to break the resistance of a formidable Austria to make it 2/2 in the World Cup and secure their qualification to the "32" phase, once again having Lionel Messi as their absolute protagonist!
Having scored all five of his national team's goals in this year's World Cup, to reach 18 in total in the top football competition and become the top scorer in its history, the leader of the "Albiceleste" made statements after the end of the match, emphasizing that he was furious about the penalty he missed, while he focused on how his team managed to turn the situation around and finally take the victory,
In detail what Messi said:
"I was furious with the penalty because I missed and executed it very badly, fortunately we managed to turn the situation around and take the lead.
It was really impressive how everything turned out. I had a penalty that could have increased the difference, but if I had scored, I might not have scored the other two goals, so you never know. I am happy with the result, with the performance and the effort of the team. We knew that the victory would not come easily. Nobody gives you anything. It was difficult to have the high ball possession that we want. It is true that they did not create any particular problems for us, but it was a closed and intense game. At certain moments we managed to impose our game, but the important thing is that we qualified.
I am very happy with the victory. It was a very important success, in a very difficult match, which gives us peace of mind for the rest. This is the World Cup, everything is very intense and balanced. We are happy that we have managed to get six points and secure qualification. "
*** Μέσι: «Ήμουν έξαλλος με το πέναλτι που έχασα, όμως ευτυχώς καταφέραμε να ανατρέψουμε την κατάσταση»
Διαβάστε όσα δήλωσε ο Λιονέλ Μέσι, αφότου οδήγησε την Αργεντινή στη νίκη της με 2-1 κόντρα στην Αυστρία.
Η Αργεντινή κατάφερε να κάμψει την αντίσταση της αξιόμαχης Αυστρίας για να κάνει το 2/2 στο Μουντιάλ και να εξασφαλίσει την πρόκρισή της στη φάση των «32», έχοντας ξανά για απόλυτο πρωταγωνιστή της τον Λιονέλ Μέσι!
Έχοντας σκοράρει και τα 5 γκολ της εθνικής του ομάδας στο φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο, για να φτάσει τα 18 συνολικά στην κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση και να γίνει ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία της, ο ηγέτης της «Αλμπισελέστε» έκανε δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα, τονίζοντας ότι ήταν έξαλλος για το πέναλτι που έχασε, ενώ στάθηκε στο πώς κατάφερε η ομάδα του να ανατρέψει την κατάσταση και να πάρει τελικά τη νίκη,
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Μέσι:
«Ήμουν έξαλλος με το πέναλτι επειδή αστόχησα και το εκτέλεσα πολύ άσχημα, ευτυχώς καταφέραμε να ανατρέψουμε την κατάσταση και να πάρουμε το προβάδισμα.
Ήταν πραγματικά εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκαν όλα. Είχα ένα πέναλτι που θα μπορούσε να είχε αυξήσει τη διαφορά, αλλά αν είχα σκοράρει, ίσως να μην είχα πετύχει τα άλλα δύο γκολ, οπότε ποτέ δεν ξέρεις. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα, με την απόδοση και την προσπάθεια της ομάδας. Γνωρίζαμε ότι η νίκη δεν θα ερχόταν εύκολα. Κανείς δεν σου χαρίζει τίποτα. Ήταν δύσκολο να έχουμε τη μεγάλη κατοχή μπάλας που θέλουμε. Είναι αλήθεια ότι δεν μας δημιούργησαν ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά ήταν ένα κλειστό και έντονο παιχνίδι. Σε ορισμένες στιγμές καταφέραμε να επιβάλουμε το παιχνίδι μας, όμως το σημαντικό είναι ότι πήραμε την πρόκριση.
Είμαι πολύ χαρούμενος για τη νίκη. Ήταν μια πολύ σημαντική επιτυχία, σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα, που μας δίνει ηρεμία για τη συνέχεια. Αυτό είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο, όλα είναι πολύ έντονα και ισορροπημένα. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε καταφέρει να πάρουμε έξι βαθμούς και να εξασφαλίσουμε την πρόκριση».
Πηγή: SportFM.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου