Lisi's first at PAOK with many new faces
The new era at PAOK officially began with Alessio Lisi holding his first training session dressed in the Black and Whites.
Alessio Lisi, after first getting to know the players currently at his disposal, as well as the members of the playing and training team, then started working at the facilities of N. Mesimvria.
Before the players took to the field, the Italian coach gave his first short speech, giving the impression of his philosophy and presenting his first thoughts in view of the demanding continuation.
Afterwards, the players stepped onto the grass for the first training session of the new season. Several new faces were present, players who returned from their loans and are called upon to claim a place in the new coach's plans, as well as several young players from the U-19 team, who took the opportunity to be at the beginning of the preparation with the first team.
The scene was different compared to what is expected to take shape in the coming weeks, as there were many absences. The international players who had or have obligations with their national teams are not yet in Thessaloniki.
For Lisi, the next few days will be particularly important, as he will have the opportunity to evaluate players returning from loans, to see several young academy players up close and gradually integrate the internationals who will return to training. Through this process, he will begin to form a clearer picture of the roster and the needs that exist in view of the new season.
PAOK FC update
“Football was in the spotlight from the first day, with the program mainly including ball work, passing game exercises, possession games and family doubles.
The World Cup players Sanchez, Baba, as well as A. Zivkovic, Zafiris and Gugesashvili, who are on leave until 25/7, due to National teams, were absent from the first training. Kottas, Kosidis, Dunga, Avrampos, Apiatsionak, Sarris were integrated into the A’ Team, as well as the, in a way…oldies, Tsopouroglou, Bataoulas, Berdos and Balde.
Thymianis, Kamara and Michaelides followed an individual program, while Despontov and Meite underwent treatment. The week, starting tomorrow, Tuesday, continues with the… difficult, with double training for the players”.
See the relevant publication by PAOK FC:
*** Η πρώτη του Λίσι στον ΠΑΟΚ με πολλά νέα πρόσωπα
Η νέα εποχή στον ΠΑΟΚ άρχισε και επίσημα με τον Αλέσιο Λίσι να πραγματοποιεί την πρώτη του προπόνηση ντυμένος στα Ασπρόμαυρα.
Ο Αλέσιο Λίσο, αφού πρώτα γνώρισε από κοντά τους ποδοσφαιριστές που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη διάθεσή του, αλλά και τα μέλη του αγωνιστικού και προπονητικού τιμ, στη συνέχεια έπιασε δουλειά στις εγκαταστάσεις της Ν. Μεσημβρίας.
Πριν οι παίκτες βγουν στον αγωνιστικό χώρο, ο Ιταλός τεχνικός απηύθυνε την πρώτη του σύντομη ομιλία, δίνοντας το στίγμα της φιλοσοφίας του και παρουσιάζοντας τις πρώτες σκέψεις του ενόψει της απαιτητικής συνέχειας.
Στη συνέχεια, οι ποδοσφαιριστές πάτησαν χορτάρι για την πρώτη προπόνηση της νέας αγωνιστικής περιόδου. Το παρών έδωσαν αρκετά νέα πρόσωπα, ποδοσφαιριστές που επέστρεψαν από τους δανεισμούς τους και καλούνται να διεκδικήσουν μια θέση στα πλάνα του νέου προπονητή, αλλά και αρκετοί νεαροί από την Κ-19, οι οποίοι πήραν την ευκαιρία να βρεθούν στο ξεκίνημα της προετοιμασίας με την πρώτη ομάδα.
Το σκηνικό ήταν διαφορετικό σε σχέση με αυτό που αναμένεται να διαμορφωθεί τις επόμενες εβδομάδες, καθώς οι απουσίες ήταν πολλές. Οι διεθνείς ποδοσφαιριστές που είχαν ή έχουν υποχρεώσεις με τις εθνικές τους ομάδες δεν βρίσκονται ακόμη στη Θεσσαλονίκη.
Για τον Λίσι, οι επόμενες ημέρες θα είναι ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς θα έχει την ευκαιρία να αξιολογήσει παίκτες που επιστρέφουν από δανεισμό, να δει από κοντά αρκετά νεαρά παιδιά της ακαδημίας και σταδιακά να ενσωματώσει και τους διεθνείς που θα επιστρέψουν στις προπονήσεις. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα αρχίσει να σχηματίζει πιο ξεκάθαρη εικόνα για το ρόστερ και τις ανάγκες που υπάρχουν ενόψει της νέας σεζόν.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
“Το ποδόσφαιρο βρέθηκε στο προσκήνιο από την πρώτη μέρα, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο δουλειά με μπάλα, ασκήσεις με passing game, παιχνίδια κατοχής και οικογενειακό διπλό.
Από την πρώτη προπόνηση απουσίασαν οι μουντιαλικοί Σάντσεζ , Μπάμπα, αλλά και οι Α.Ζίβκοβιτς , Ζαφείρης και Γκουγκεσασβίλι, που έχουν άδεια μέχρι 25/7, λόγω Εθνικών ομάδων.Στην Α’ Ομάδα ενσωματώθηκαν οι Κωττάς , Κοσίδης, Ντούνγκα, Αβράμπος, Απιατσιόνακ, Σαρρής, αλλά και οι, τρόπον τινά …παλιοί, Τσοπούρογλου, Μπαταούλας, Μπέρδος και Μπάλντε.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Θυμιάνης , Καμαρά και Μιχαηλίδης , ενώ θεραπεία έκαναν οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ .Η εβδομάδα, από αύριο Τρίτη, συνεχίζεται με τα… δύσκολα, με διπλή προπόνηση για τους παίκτες”.
Δείτε τη σχετική δημοσίευση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
Πηγή: Sport 24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου