Shaniol: "We had trained a lot on penalties, I looked at who is comfortable and who is not"
The coach who led Georgia to the finals of a major tournament for the first time, Willi Saniol, after the historic qualification against the Greek national team, spoke at the press conference about the criticism that has been leveled at him from time to time, in his team's preparation for penalties, as well as in emotions that overwhelmed him.
Greece's national team failed to successfully complete their Nations League journey, qualifying for Euro 2024, as a 4-2 (0-0. d.c.) penalty shoot-out loss denied them their eighth appearance in finally a big event.
After the match, the coach of the Caucasians, Willy Sanyol, stood up to the criticism that has been directed at him since 2021 when he first sat on the Georgia bench, while he did not fail to mention the happiness he feels and the mental and competitive preparation before the match with Greece in case the match ended in penalties.
Willy Chaniol's statements in detail:
On how he feels after the triumph: "In the past some of you thought I should leave. What I try to explain to you sometimes is that in football it takes time to change things. Staying in Georgia is fantastic. I would pay to feel the way I feel today. I'm happy and I never thought about leaving. Even if you asked me before the Greece game I would have told you that I'm fine here as many years as I've been. I'm surrounded by amazing people and that's the most important thing.
On how he experienced the match from the bench: "The most complicated thing is that when you are a player and you do something good on the field it has an immediate impact. However, when you are a coach, then you make decisions and expect them to be positive in the development of the match. Some sometimes you're lucky and sometimes you're unlucky.Of course as a football player you're happy when something happens on the pitch because you're the protagonist.
When you're a technician it's different. If I had to make a short summary about it I would tell you that when you are a player you get everything. Emotions, the applause of the world, whereas when you are a coach you have to give, hoping that one day you might get something back. Today all our efforts and hard work of the last three years has been paid back and the feeling is incredible."
On the build-up to the crucial clash with Greece: "In the days before the game we practiced a lot on penalties, but the problem is that you never know who will finish the game and be able to take the penalty. Now that it's over the match, I looked at who is comfortable and who is not to take the penalty. For example, Kocorasvili told me that I want to hit and do it first."
*** Σανιόλ: "Είχαμε προπονηθεί πολύ στα πέναλτι, κοίταξα ποιος είναι άνετος και ποιος όχι"
Ο προπονητής που οδήγησε τη Γεωργία για πρώτη φορά στα τελικά μεγάλης διοργάνωσης, Γουιλί Σανιόλ, μετά την ιστορική πρόκριση κόντρα στην Εθνική Ελλάδας στάθηκε στη συνέντευξη Τύπου στην κριτική που του έχει ασκηθεί κατά καιρούς, στην προετοιμασία της ομάδας του στα πέναλτι, καθώς επίσης και στα συναισθήματα που τον κατέκλυσαν.
Η Εθνική Ελλάδας δεν κατάφερε να ολοκληρώσει επιτυχώς το ταξίδι της στο Nations League, παίρνοντας την πρόκριση στο Euro 2024, καθώς η ήττα με 4-2 (0-0. κ.δ.) στη διαδικασία των πέναλτι της στέρησε την όγδοη συμμετοχή της σε τελικά μεγάλης διοργάνωσης.
Μετά το τέλος του ματς, ο προπονητής των Καυκάσιων, Γουιλί Σανιόλ, στάθηκε στην κριτική που του έχει ασκηθεί από το 2021 όταν κάθισε για πρώτη φορά στον πάγκο της Γεωργίας, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ευτυχία που νιώθει και στην πνευματική και αγωνιστική προετοιμασία πριν το ματς με την Ελλάδα για την περίπτωση που το ματς κατέληγε στα πέναλτι.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γουιλί Σανιόλ:
Για το πως νιώθει μετά το θρίαμβο: "Στο παρελθόν κάποιοι από εσάς πίστευαν ότι έπρεπε να φύγω. Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω μερικές φορές και σε εσάς είναι ότι στο ποδόσφαιρο παίρνει χρόνο να αλλάξεις πράγματα. Το να μένεις στη Γεωργία είναι φανταστικό. Θα πλήρωνα να νιώσω ότι νιώθω σήμερα. Είμαι χαρούμενος και δεν σκέφτηκα ποτέ να φύγω. Ακόμα και εάν με ρωτούσατε πριν το παιχνίδι με την Ελλάδα θα σας έλεγα ότι είμαι καλά εδώ όσα χρόνια βρίσκομαι. Περιτριγυρίζομαι από εκπληκτικούς ανθρώπους και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Για το πως έζησε το ματς από τον πάγκο: "Το πιο περίπλοκο είναι ότι όταν είσαι παίκτης και κάνεις κάτι καλό στο γήπεδο έχει άμεσο αντίκτυπο. Όταν, όμως, είσαι προπονητής, τότε παίρνεις αποφάσεις και προσδοκάς να είναι θετικές στην εξέλιξη του αγώνα. Κάποιες φορές είσαι τυχερός και κάποιες άτυχος. Φυσικά ως ποδοσφαιριστής είσαι χαρούμενος όταν συμβαίνει κάτι στο γήπεδο γιατί είσαι ο πρωταγωνιστής.
Όταν είσαι τεχνικός αυτό είναι διαφορετικό. Εάν έπρεπε να κάνω μια μικρή περίληψη για αυτό θα σας έλεγα ότι όταν είσαι παίκτης παίρνεις τα πάντα. Συναισθήματα, το χειροκρότημα του κόσμου, ενώ όταν είσαι προπονητής πρέπει να δίνεις, ευελπιστώντας ότι μια μέρα ίσως πάρεις κάτι πίσω. Σήμερα όλες οι προσπάθειές μας και η σκληρή δουλειά των τελευταίων τριών χρόνων μας επιστράφηκε και το συναίσθημα είναι απίστευτο".
Για την προετοιμασία πριν την κομβική αναμέτρηση με την Ελλάδα: "Τις μέρες πριν από το παιχνίδι προπονηθήκαμε πολύ στα πέναλτι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι ποτέ δεν ξέρεις ποιος θα τελειώσει το παιχνίδι και θα είναι σε θέση να εκτελέσει το πέναλτι. Τώρα που έχει ολοκληρωθεί το ματς, κοίταξα ποιος είναι άνετος και ποιος όχι για να εκτελέσει το πέναλτι. Για παράδειγμα ο Κοτσορασβίλι μου είπε ότι θέλω να χτυπήσω και να το κάνω πρώτος".
Πηγή: Sport 24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου