Paris Saint-Germain is leaving "Parc Des Princes"!
Nasser Al Khelaifi stated today (08/02) that Paris Saint-Germain is willing to leave the Parc des Princes, as long as the City of Paris does not sell it to them.
Paris Saint-Germain is now looking for a new... home, ready to leave the "Parc de Prince" after 50 years of playing in it!
News which was confirmed by Nasser Al Khelaifi, through relevant statements of the owner of the "capitalists", during the UEFA Congress.
“We know what we want, we've wasted years trying to buy it. It's easier for us now, we know what we want. It's over for us. We want to leave the Park", were the words of Al Khelaifi.
It is recalled that last year Paris Saint-Germain announced that it would consider alternatives, after the mayor of Paris, Anne Hidalgo, had declared that the stadium was not for sale, a position that the City Council confirmed last Tuesday (06/02).
*** Φεύγει από το «Παρκ Ντε Πρενς» η Παρί Σεν Ζερμέν!
Ο Νασέρ Αλ Κελαϊφί δήλωσε σήμερα (08/02) ότι η Παρί Σεν Ζερμέν είναι διατεθειμένη να αφήσει το «Παρκ ντε Πρενς», από την στιγμή που ο Δήμος του Παρισιού δεν της το πουλάει.
Για νέο… σπίτι ψάχνει πλέον, η Παρί Σεν Ζερμέν, ούσα έτοιμη να αποχωρήσει από το «Παρκ ντε Πρενς» μετά από 50 ολόκληρα χρόνια στα οποία αγωνίστηκε σε αυτό!
Είδηση την οποία και επιβεβαίωσε ο Νασέρ Αλ Κελαϊφί, μέσω σχετικών δηλώσεων του ιδιοκτήτη των «πρωτευουσιάνων», στη διάρκεια του Κογκρέσου της UEFA.
«Ξέρουμε τι θέλουμε, σπαταλήσαμε χρόνια για να προσπαθήσουμε και να το αγοράσουμε. Είναι πιο εύκολο για μας τώρα, ξέρουμε τι θέλουμε. Έχει τελειώσει για μας. Θέλουμε να φύγουμε από το "Παρκ"», ήταν τα λόγια του Αλ Κελαϊφί.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η Παρί Σεν Ζερμέν γνωστοποίησε πως θα εξέταζε εναλλακτικές, αφού η δήμαρχος του Παρισιού, Αν Ινταλγκό, είχε δηλώσει ότι το γήπεδο δεν ήταν προς πώληση, θέση που ο Δήμος της πόλης επιβεβαίωσε την περασμένη Τρίτη (06/02).
Πηγή: SportFM.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου