ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Νέιρα: «Νιώθω καλά στον ΟΦΗ, όνειρό μου να παίξω στο Europa League»

Neira: "I feel good at OFI, my dream to play in the Europa League"

Justified by his choice to come to our country to fight in OFI, Juan Neira told media in his home country.


The Argentinean huff emphasized that he feels very comfortable with the Speakers, as well as his family in Crete, and noted that one of his dreams is to play in the Europa League.

In detail his statements:
"The team is very competitive. We did really well this season and got into the playoffs. Everyone says the best for the team. Last year we saved the last minute, but this year we played differently and managed to do it. I am now playing an internal medium. I used to play there and I like it. I want to be useful to the team, "he said initially.

And he continued. "We have been quarantined and football has stopped. I like it here and I'm starting to learn Greek. I have another year contract and I'm fine. My kids go to school too. Playing in the Europa League is a dream. "

He commented on the quarantine: “You can go to the supermarket. They took quick action and the world is disciplined. Our team is sending out daily what we need to do in exercises. "
*** Νέιρα: «Νιώθω καλά στον ΟΦΗ, όνειρό μου να παίξω στο Europa League»

Δικαιωμένος για την επιλογή του να έρθει στη χώρα μας για να αγωνιστεί στον ΟΦΗ δήλωσε ο Χουάν Νέιρα σε ΜΜΕ της πατρίδας του.

Ο Αργεντινός χαφ τόνισε ότι νιώθει πολύ καλά στους Ομιλήτες, όπως επίσης και η οικογένειά του στην Κρήτη, ενώ επισήμανε ότι ένα από τα όνειρά του είναι να αγωνιστεί στο Europa League.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Η ομάδα είναι πολύ ανταγωνιστική. Αυτή τη σεζόν τα πήγαμε πολύ καλά και μπήκαμε στα πλέι οφ. Ολοι λένε τα καλύτερα για την ομάδα. Πέρσι σωθήκαμε στο τελευταίο λεπτό, όμως φέτος παίξαμε διαφορετικά και τα καταφέραμε. Εγώ πλέον παίζω εσωτερικός μέσος. Συνήθισα να παίζω εκεί και μου αρέσει. Θέλω να είμαι χρήσιμος για την ομάδα», είπε αρχικά.

Και συνέχισε. «Εχουμε μπει σε καραντίνα και το ποδόσφαιρο σταμάτησε. Μου αρέσει εδώ και αρχίζω να μαθαίνω ελληνικά. Εχω ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο και είμαι μια χαρά. Τα παιδιά μου πηγαίνουν και σχολείο. Το να παίξω στο Γιουρόπα Λιγκ είναι ένα όνειρο».

Για την καραντίνα σχολίασε: «μπορείς να πας στο σούπερ μάρκετ. Πήραν γρήγορα μέτρα και ο κόσμος είναι πειθαρχημένος. Από την ομάδα μας στέλνουν καθημερινά τι πρέπει να κάνουμε σε ασκήσεις».
Πηγή: To10.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου