ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Πίκφορντ: «Θα βάλω τον πατέρα μου να κάνει σουτ»!

Pickford: "I'll make my father shoot"!

Jordan Pickford admits that after so many days of inactivity it is difficult for the legs to maintain the freshness and energy of regular training.


Jordan Pickford admits that after so many days of inactivity it is difficult for the legs to maintain the freshness and energy of regular training, but he has probably found a way to avoid losing form in the wake of his return to Everton. end of coronavirus.

The English goalkeeper, like all players in the Premier League and beyond, is individually training at home with a program designed by top-flight coaches of the Covid-19 squad.

Speaking to the Liverpool Echo about these very strange days and the athletes' obligation not to leave themselves, he said:

"I was tired the other day, but it was good. My legs are not back yet. We have the programs from the trainers and I have also ordered equipment from the gym. But it's very different to not have someone just shoot me and be at it. I will probably try to try my father's shots, to see what his left foot is like! "
*** Πίκφορντ: «Θα βάλω τον πατέρα μου να κάνει σουτ»!

Ο Τζόρνταν Πίκφορντ παραδέχεται πως έπειτα από τόσες μέρες απραξίας είναι δύσκολο τα πόδια να διατηρήσουν τη φρεσκάδα και την ενέργεια των κανονικών προπονήσεων.

Ο Τζόρνταν Πίκφορντ παραδέχεται πως έπειτα από τόσες μέρες απραξίας είναι δύσκολο τα πόδια να διατηρήσουν τη φρεσκάδα και την ενέργεια των κανονικών προπονήσεων, ωστόσο, μάλλον έχει βρει τρόπο για να μη χάσει τη φόρμα του ενόψει της επαναφοράς του στις υποχρεώσεις του με την Έβερτον μετά το πέρας του κορονοϊού.

Ο Άγγλος τερματοφύλακας, όπως και όλοι οι ποδοσφαιριστές στην Πρέμιερ Λιγκ κι όχι μόνο, προπονείται ατομικά στο σπίτι του με πρόγραμμα που έχουν φτιάξει οι γυμναστές των ομάδων του κορυφαίου πρωταθλήματος λόγω της αναγκαστικής καραντίνας ελέω του Covid-19.

Μιλώντας στη Liverpool Echo γι' αυτές τις πολύ περίεργες μέρες και την υποχρέωση των αθλητών να μην αφήσουν τον εαυτό τους, ανέφερε:

«Τις προάλλες κουράστηκα, αλλά ήταν καλά. Τα πόδια μου δεν έχουν επανέλθει ακόμα. Έχουμε τα προγράμματα από τους γυμναστές και έχω παραγγείλει και εξοπλισμό από γυμναστήριο. Αλλά είναι πολύ διαφορετικά να μην έχω κάποιον απλά να μου κάνει σουτ και να είμαι στο τέρμα. Μάλλον θα επιχειρήσω να δοκιμάσω τα σουτ του πατέρα μου, να δω σε τι κατάσταση είναι το αριστερό του πόδι»!

Πηγή: england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου