ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Λάμπαρντ: «Ας δούμε την θετική πλευρά και ας περάσουμε οικογενειακές στιγμές»

Lampard: "Let's look at the positive side and spend family time"

Frank Lampard wanted to give a pleasant note to this tragic situation we are experiencing because of the coronavirus.


The young Chelsea technician said that after the league was cut, there was more time for him to spend with his family.

"I'm locked in my house, like the rest of us. We try to do the right thing. We also need to look at the positive side of this situation.

Before, I didn't have time to spend with my own people. Now I have more to sit down with, play with and enjoy.

I talk to my players daily. I have told them everything I need is here for them in these difficult times. They also have to spend time with their families. "
*** Λάμπαρντ: «Ας δούμε την θετική πλευρά και ας περάσουμε οικογενειακές στιγμές»

Ο Φρανκ Λάμπαρντ θέλησε να δώσει μία ευχάριστη νότα σε όλη αυτή την τραγική κατάσταση που βιώνουμε, εξαιτίας του κορονοϊού.

Ο νεαρός τεχνικός της Τσέλσι, τόνισε πως πλέον μετά την διακοπή του πρωταθλήματος υπάρχει περισσότερος χρόνος για τον ίδιο για να περνάει με την οικογένεια του.

«Είμαι κλεισμένος στο σπίτι μου, όπως και οι υπόλοιποι. Προσπαθούμε να κάνουμε το σωστό. Πρέπει να δούμε και την θετική πλευρά αυτής της κατάστασης.

Πριν δεν είχα χρόνο για να περάσω μαζί με τους δικούς μου ανθρώπους. Πλέον έχω περισσότερο για να κάτσω μαζί τους, να παίξουμε και να περάσουμε ευχάριστες στιγμές.

Μιλάω καθημερινά με τους παίκτες μου. Τους έχω πει ό,τι χρειαστούν είμαι εδώ γι' αυτούς σε αυτές τις δύσκολες εποχές. Πρέπει κι αυτοί να περάσουν στιγμές με τις οικογένειες τους».
Πηγή: Gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου