ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

Τζόνσον: «Θέλω νίκες και τρόπαια»

Johnson: "I want victories and trophies"

Wesley Johnson "pushed" Greece for Panathinaikos basketball and made his first statements.


Wesley Johnson, who arrived in Athens on Sunday morning, expressed his enthusiasm for the Panathinaikos OPAP.

"I'm excited for myself and my family. I want to win, to claim a trophy. This is the mentality of all. I want to enjoy it. My mindset throughout my career at the NBA, College, is to win. Panathinaikos has passionate fans. It is a team with a long history that has learned to win titles, "he said in his first posting on Greek soil.

On what Panathinaikos' friends can expect from him:
"Very passionate, energy in the parquet, good shot. I'm an all-around player, "he concluded.
===Τζόνσον: «Θέλω νίκες και τρόπαια»

Ο Ουέσλι Τζόνσον «πάτησε» Ελλάδα για λογαριασμό του μπασκετικού Παναθηναϊκού κι έκανε τις πρώτες του δηλώσεις.

Toν ενθουσιασμό του που θα αγωνίζεται στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ εξέφρασε ο Ουέσλι Τζόνσον, που έφτασε το πρωί της Κυριακής στην Αθήνα.

«Είμαι ενθουσιασμένος κι εγώ και η οικογένεια μου. Θέλω να νικάω, να διεκδικήσω τρόπαια. Αυτή είναι η νοοτροπία όλων. Εγώ θέλω να το απολαύσω. Η νοοτροπία μου σε όλη την καριέρα μου, στο ΝΒΑ, στο Κολέγιο, είναι να κερδίζω. Ο Παναθηναϊκός έχει παθιασμένους οπαδούς. Είναι ομάδα με μεγάλη ιστορία που έχει μάθει να κατακτά τίτλους», είπε στην πρώτη του τοποθέτηση επί ελληνικού εδάφους.

Για το τι να περιμένουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού από αυτόν: 
«Πολύ πάθος, ενέργεια στο παρκέ, καλό σουτ. Είμαι ένας all around παίκτης», κατέληξε. 
Πηγή: Novasports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου