ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Προπονήθηκε ο Σλούκας-«Είμαι έτοιμος για το Παγκόσμιο»

Προπονήθηκε ο Σλούκας-«Είμαι έτοιμος για το Παγκόσμιο»Sloukas trained - "I'm ready for the World"

Kostas Sloukas trained in Nanjing and said he was ready for the World Cup.


Kostas Sloukas didn't miss a second. A few hours after arriving in Nanjing and integrating into the Men's National, he was trained on his own this morning and will normally take part in the team's training in the afternoon. The 29-year-old guard said he was happy and ready for action.

"What we all wanted to happen from the day I was injured, that is, to get ready and come to China, is now a fact and of course I'm happy. I worked intensively in Athens the past 10 days, the results were positive and I am now here continuing my day-to-day work to be fully ready for the race. We talked to Coach about my situation in detail and now we all go to the competition to claim our goals, "said Fenerbahce.
===Προπονήθηκε ο Σλούκας-«Είμαι έτοιμος για το Παγκόσμιο»

Ο Κώστας Σλούκας προπονήθηκε στη Ναντζίνγκ και δήλωσε έτοιμος για το Παγκόσμιο Κύπελλο. 

Ο Κώστας Σλούκας δεν έχασε… δευτερόλεπτο. Λίγες ώρες μετά την άφιξη του στην Ναντζίνγκ και την ενσωμάτωση του στην Εθνική Ανδρών προπονήθηκε σήμερα το πρωί μόνος του και το απόγευμα θα λάβει κανονικά μέρος στην προπόνηση της ομάδας. Ο 29χρονος γκαρντ δήλωσε ευτυχής και έτοιμος για δράση. 

«Αυτό που θέλαμε όλοι να συμβεί από την ημέρα που τραυματίστηκα, δηλαδή να προλάβω να είμαι έτοιμος και να έρθω στην Κίνα, είναι πλέον γεγονός και φυσικά είμαι χαρούμενος. Δούλεψα εντατικά στην Αθήνα το προηγούμενο δεκαήμερο, τα αποτελέσματα ήταν θετικά και πλέον είμαι εδώ συνεχίζοντας μέρα με την μέρα την δουλειά για να είμαι απόλυτα έτοιμος για αγώνα. Μιλήσαμε με τον κόουτς αναλυτικά για την κατάσταση μου και πάμε τώρα όλοι μαζί στην διοργάνωση για να διεκδικήσουμε τους στόχους που έχουμε βάλει», τόνισε ο άσος της Φενέρμπαχτσε.
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου