ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 5 Αυγούστου 2018

Λορένθο: «Έπρεπε να αλλάξω τη στρατηγική μου, είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανε η ομάδα το 1-2»

Article CoverLorenzo: "I had to change my strategy, I'm very pleased that the team did 1-2"

Ducati's Spanish rider, Jorge Lorenzo, despite being forced to change the way that leads to the Czech race, was delighted that his team managed to make 1-2.


He was pleased with the development of the race in the Czech Republic and Brno was 31-year-old Jorge Lorenzo as the two Ducati managed to make 1-2, even if he was forced to change the way he drives.

"This time I had to change my strategy, especially because I doubted if the front tire was sufficient to finish the race especially from the right side," explained Lorenzo. "I had to drive quite differently from the beginning and I decided to stay in the third and fourth place to save energy and mitigate the wear on the tires. This was new to me, very new, but this time she did. I'm a rider who has a different style, especially when braking, compared to others, so I always prefer to have a free road ahead of me to take advantage of the particular style I have in braking. But today I was forced by the circumstances to change strategy, to be slower in the beginning and to save a bit of elasticity. "

And he continued, "I may have arrived very slowly," he admitted. "I had to get back faster so I could be in a better position to do my attack. It certainly did not help that Mark kept me behind him, but we all know Mark. It feels like an obligation. He had to try, he always tries, he must definitely try the best for him and so Andrea left half a second ahead. And when I was through (Mark), I had to be quick to get him, but I also had to hold a defensive line, because I knew Mark was going to pass. Of course it was strange that I made the fastest lap in the last round, which means I have something more, perhaps not so much, but perhaps a tenth more than Mark and Andreas, but I could not take advantage of it because I arrived too late. Nevertheless, I am very pleased that the team did 1-2 ".
====Λορένθο: «Έπρεπε να αλλάξω τη στρατηγική μου, είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανε η ομάδα το 1-2»

Ο Ισπανός αναβάτης της Ducati, Χόρχε Λορένθο αν και αναγκάστηκε να αλλάξει τον τρόπο που οδηγεί στον αγώνα της Τσεχίας ήταν ευχαριστημένος που η ομάδα του κατάφερε να κάνει το 1-2.

Ευχαριστημένος από την εξέλιξη του αγώνα στην Τσεχία και το Μπρνο ήταν ο 31χρονος, Χόρχε Λορένθο καθώς οι δύο Ducati κατάφεραν να κάνουν το 1-2, ακόμα και αν αυτός αναγκάστηκε να αλλάξει τον τρόπο που οδηγεί.

«Αυτή τη φορά έπρεπε να αλλάξω τη στρατηγική μου, ειδικά επειδή αμφέβαλα αν θα επαρκούσε το εμπρός ελαστικό, για να τελειώσω τον αγώνα ειδικά από τη δεξιά πλευρά», εξήγησε ο Λορένθο. «Χρειάστηκα να οδηγήσω αρκετά διαφορετικά από την αρχή και αποφάσισα να μείνω στην τρίτη - τέταρτη θέση για να εξοικονομήσω ενέργεια και να μετριάσω την φθορά στα ελαστικά. Αυτό ήταν καινούργιο για μένα, πολύ καινούργιο, αλλά αυτή τη φορά απέδωσε. Είμαι αναβάτης που έχει διαφορετικό στυλ, ειδικά στο φρενάρισμα, σε σύγκριση με τους άλλους, γι 'αυτό πάντα προτιμώ να έχω ελεύθερο δρόμο εμπρός μου ώστε να εκμεταλλευτώ το ιδιαίτερο στυλ που έχω στο φρενάρισμα. Αλλά σήμερα αναγκάστηκα από τις συνθήκες να αλλάξω στρατηγική, να είμαι πιο αργός στην αρχή και να σώσω λίγο ελαστικό». 


Και συνέχισε: «Ίσως έφτασα πολύ αργά τους πρώτους», παραδέχτηκε. «Έπρεπε να ανακτήσω θέσεις πιο γρήγορα για να είμαι σε καλύτερη θέση ώστε να κάνω την επίθεσή μου. Σίγουρα δεν βοήθησε ότι ο Μαρκ με κράτησε πίσω του, αλλά όλοι ξέρουμε τον Μαρκ. Το νιώθει ως υποχρέωση. Έπρεπε να προσπαθήσει, προσπαθεί πάντα, σίγουρα πρέπει να δοκιμάσει το καλύτερο γι 'αυτόν και έτσι ο Αντρέα έφυγε μισό δευτερόλεπτο μπροστά. Και όταν τον πέρασα (τον Μάρκεθ) έπρεπε να είμαι γρήγορος ώστε να τον φτάσω, αλλά έπρεπε επίσης να κρατάω αμυντική γραμμή, γιατί ήξερα ότι ο Μαρκ καραδοκούσε να περάσει. Βέβαια το περίεργο ήταν πως έκανα τον ταχύτερο γύρο στον τελευταίο γύρο, που σημαίνει ότι έχω κάτι περισσότερο, ίσως όχι τόσο πολύ, αλλά ίσως ένα δέκατο περισσότερο από τον Μαρκ και τον Αντρέα, αλλά δεν μπόρεσα να το εκμεταλλευτώ γιατί έφτασα πολύ αργά. Όπως και να έχει είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανε η ομάδα το 1-2».
Πηγή: SDNA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου