ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

Αλμέιδα: «Άφησα πολλά πράγματα για το ποδόσφαιρο» (vid)

Almeyda: "I left a lot of things for football" (vid)

Matias Almeyda spoke about the things he sacrificed from an early age, in order to pursue a career in football.

Matias Almeyda spoke about the sacrifices he made since he was 15 for football, in a video of the AEK clothing sponsor.

He said in detail:

“Well, for football I left my family when I was 15. This means a lot to me. I missed the best phase that a teenager goes through to live with his parents, to live with his friends, to finish school. I left all that for football.

I preferred my dream. Now, I'm in a phase where I'm happy for what I've achieved, but at the same time I realize how much I've lost as a person, as a son, as a brother, as a friend, as a schoolboy, because football is part of my life. So for that, I've done a lot of things.".

*** Αλμέιδα: «Άφησα πολλά πράγματα για το ποδόσφαιρο» (vid)

Ο Ματίας Αλμέιδα αναφέρθηκε στα πράγματα που θυσίασε από μικρή ηλικία, για να κάνει καριέρα στο ποδόσφαιρο.

Για τις θυσίες που έκανε από 15 ετών για το ποδόσφαιρο μίλησε ο Ματίας Αλμέιδα, σε βιντέκι του χορηγού ένδυσης της ΑΕΚ.

Αναλυτικά ανέφερε:

«Λοιπόν, για το ποδόσφαιρο άφησα την οικογένειά μου στα 15 μου χρόνια. Αυτό σημαίνει πολλά για μένα. Έχασα την καλύτερη φάση που περνάει ένας έφηβος για να ζήσει με τους γονείς του, για να ζήσει με τους φίλους του, για να τελειώσει το σχολείο. Τα άφησα όλα αυτά για το ποδόσφαιρο. 

Προτίμησα το όνειρό μου. Τώρα, είμαι σε μία φάση που χαίρομαι για όσα πέτυχα, αλλά ταυτόχρονα συνειδητοποιώ πόσα πράγματα έχασα ως άνθρωπος, ως γιος, ως αδερφός, ως φίλος, ως μαθητής σχολείου, γιατί το ποδόσφαιρο είναι μέρος της ζωής μου. Οπότε γι' αυτό, έχω κάνει πολλά πράγματα».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου