ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Μαρσιάλ: "Η ΑΕΚ είναι μια ευκαιρία για εμένα, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό"

Martial: "AEK is an opportunity for me, I will give my best"

Anthony Martial in his first statements as an AEK player emphasized that his new team is an opportunity for him and promised the world of the Union that he will do everything he can to celebrate successes.

Anthony Martial is officially an AEK player as of Thursday afternoon (19/9), having signed a contract until 2027.

Speaking to the Union's website, the 28-year-old French superstar expressed his delight at the new page in his career and claimed that for him it is an opportunity.

"I am very happy. AEK is an opportunity for me and I will give my best to achieve things, win trophies and bring joy to the world of the team," he said in his first statements.

*** Μαρσιάλ: "Η ΑΕΚ είναι μια ευκαιρία για εμένα, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό"

Ο Αντονί Μαρσιάλ στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της ΑΕΚ τόνισε ότι η νέα του ομάδα είναι μία ευκαιρία για εκείνον και υποσχέθηκε στον κόσμο της Ένωσης ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να πανηγυρίσουν επιτυχίες.

Παίκτης της ΑΕΚ είναι και επίσημα ο Αντονί Μαρσιάλ από το απόγευμα της Πέμπτης (19/9), ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το 2027.

Μιλώντας στη σελίδα της Ένωσης, ο 28χρονος Γάλλος σούπερ σταρ εξέφρασε τη χαρά του για τη νέα σελίδα στην καριέρα του και υποστήριξε ότι για εκείνον είναι μία ευκαιρία.

"Είμαι πολύ χαρούμενος. Η ΑΕΚ είναι μια ευκαιρία για εμένα και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχουμε πράγματα, να κατακτήσουμε τρόπαια και να δώσουμε χαρά στον κόσμο της ομάδας", ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου