ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024

Αλμέιδα: «Τα πήγαμε πολύ καλά απέναντι σε έναν μεγάλο αντίπαλο»

Almeyda: "We did very well against a great opponent"

Matias Almeyda's statements after AEK's home victory over Panathinaikos with a score of 2-0.

With Pierot's dynamite header and Amrabat's well-timed penalty in stoppage time, AEK beat Panathinaikos 2-0 in the Athens derby and "climbed" to the top of the Stoiximan Super League!

After the end of the game, the coach of "Union", Matias Almeida, spoke about the good reading his team made on the "greens", stating that he was happy with the result against a great opponent. At the same time, he also spoke about the differences between Piero and Levia Garcia.

The statements of Matias Almeyda in detail:

On the explosion of emotions after the 2-0: "Generally I'm happy in my life, many times when I'm happy my face doesn't show it. I'm not... a model, you don't have to look at my face, I'm just a coach. I'm too short to be a model!"

On what he attributes to AEK's victory: "It's because we did very well. We interpreted very well that we had to play against an opponent who plays very well."

On AEK's challenge to play with Pierot who has different elements from Garcia: "As a coach, what I have to do is to interpret and understand the characteristics of the footballers I coach every day."

*** Αλμέιδα: «Τα πήγαμε πολύ καλά απέναντι σε έναν μεγάλο αντίπαλο»

Οι δηλώσεις του Ματίας Αλμέιδα μετά την εντός έδρας νίκη της ΑΕΚ επί του Παναθηναϊκού με σκορ 2-0.

Με κεφαλιά-δυναμίτη του Πιερό και εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Άμραμπατ στις καθυστερήσεις του ντέρμπι, η ΑΕΚ επικράτησε 2-0 του Παναθηναϊκού στο αθηναϊκό ντέρμπι και «σκαρφάλωσε» στην κορυφή της Stoiximan Super League!

Μετά το τέλος του αγώνα, ο προπονητής της «Ένωσης», Ματίας Αλμέιδα, στάθηκε στο καλό διάβασμα που έκανε η ομάδα του στους «πράσινους», δηλώντας χαρούμενος για το αποτέλεσμα απέναντι σε έναν μεγάλο αντίπαλο. Παράλληλα, στάθηκε και στις διαφορές των Πιερό και Λιβάι Γκαρσία.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ματίας Αλμέδια:

Για την έκρηξη συναισθημάτων μετά το 2-0: «Γενικά είμαι ευτυχισμένος στη ζωή μου, πολλές φορές όταν είμαι χαρούμενος το πρόσωπό μου δεν το δείχνει. Δεν είμαι... μοντέλο, δεν χρειάζεται να κοιτάτε το πρόσωπό μου, είμαι απλά προπονητής. Είμαι κοντούλης για να είμαι μοντέλο!».

Για το που αποδίδει τη νίκη της ΑΕΚ: «Οφείλεται ότι τα πήγαμε πολύ καλά. Ερμηνεύσαμε πολύ καλά το έπρεπε να παίξουμε απέναντι σε έναν αντίπαλο που παίζει πολύ καλά».

Για την πρόκληση της ΑΕΚ να παίξει με τον Πιερό που έχει διαφορετικά στοιχεία από τον Γκαρσία: «Ως προπονητής, αυτό που έχω να κάνω είναι να ερμηνεύω και να καταλάβω τα χαρακτηριστικά των ποδοσφαιριστών που προπονώ κάθε μέρα».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου