ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Ροντινέι: «Ζω ένα όνειρο - Η οικογένειά μου έχει αγαπήσει την Ελλάδα»

Rodinei: "I'm living a dream - My family has loved Greece"

See Rodinei's statements after renewing his contract with Olympiacos.

Rodney has renewed his contract with Olympiakos until 2027, with the Brazilian full-back speaking to the Piraeus camera and expressing his satisfaction at extending his partnership with the club.

What he said in detail:

"Thank God I managed to fulfill another dream, to renew my contract with this great European club, Olympiacos.

I'm living here a dream I've had since I was a kid, to play in Europe. It is something that I conquered in my life, in the life of my family and in a very short time I felt the love of the fans for me.

Whatever I live here every day, in this club, it makes me 100% happy. In Greece and Athens, a place my family has come to love.

So today is a day I will remember, a beautiful day when another dream of mine comes true, to continue wearing the Olympiakos jersey for a few more years.

So, let's all together with the fans enjoy the games in Karaiskakis as well as away from home, chasing new conquests for this club.

I send a big hug to all the fans and thank them for the love they all have for me.

Let's continue on the same winning path. Let's go to Olympiakara!"

*** Ροντινέι: «Ζω ένα όνειρο - Η οικογένειά μου έχει αγαπήσει την Ελλάδα»

Δείτε τις δηλώσεις του Ροντινέι μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό.

Ο Ροντινέι ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό μέχρι το 2027, με τον Βραζιλιάνο μπακ να κάνει δηλώσεις στην κάμερα των Πειραιωτών και να εκφράζει την ικανοποίησή του για την επέκταση της συνεργασίας του με την ομάδα.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Δόξα τω Θεώ κατάφερα να πραγματοποιήσω ακόμα ένα όνειρο, να ανανεώσω το συμβόλαιό μου με αυτόν τον μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο, τον Ολυμπιακό.

Ζω εδώ ένα όνειρο που είχα από τότε που ήμουν παιδί, να παίξω στην Ευρώπη. Είναι κάτι που κατέκτησα στη ζωή μου, στη ζωή της οικογένειάς μου και μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ένιωσα την αγάπη των φιλάθλων για εμένα.

Ό,τι κι αν ζω εδώ καθημερινά, σε αυτόν τον σύλλογο, με κάνει 100% ευτυχισμένο. Στην Ελλάδα και στην Αθήνα, ένα μέρος που έχει αγαπήσει η οικογένειά μου.

Σήμερα λοιπόν είναι μια μέρα που θα τη θυμάμαι, μια όμορφη μέρα που πραγματοποιείται ακόμη ένα όνειρό μου, να συνεχίσω να φοράω τη φανέλα του Ολυμπιακού για κάποια χρόνια ακόμα.

Έτσι, όλοι μαζί με τους φιλάθλους να απολαμβάνουμε τα παιχνίδια στο Καραϊσκάκη αλλά και εκτός έδρας, κυνηγώντας νέες κατακτήσεις γι’ αυτόν τον σύλλογο.

Στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά σε όλους τους φιλάθλους και τους ευχαριστώ για την αγάπη που έχουν όλοι τους για μένα.

Ας συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο με νίκες. Πάμε Ολυμπιακάρα!»

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου