ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Oμπράντοβιτς: «Ο Παύλος ήταν καθηγητής και πατέρας - Από τους πιο σπουδαίους ανθρώπους στην ζωή μου»

Obradovic: "Pavlos was a professor and a father - one of the most important people in my life"

In his statements at the press conference, Zeliko Obradovic emphasized that Pavlos Giannakopoulos was a professor and a father to him while he was at Panathinaikos, adding that he is one of the most important people in his life.

His statements in detail:

"Thank you Dimitris for the invitation. You know the relationship I had with Pavlos and the whole family, which I feel I was a part of. He was a professor, a father. He helped me while I was here. He is one of the most important people in my life. Congratulations on last year's course. I wish the best to Efes, Maccabi and Panathinaikos. Athens is my city, I don't feel like a stranger and I feel happy to see friends whenever I come."

*** Oμπράντοβιτς: «Ο Παύλος ήταν καθηγητής και πατέρας - Από τους πιο σπουδαίους ανθρώπους στην ζωή μου»

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς σε δηλώσεις του στην συνέντευξη Τύπου τόνισε πως ο Παύλος Γιαννακόπουλος ήταν καθηγητής και πατέρας για τον ίδιο όσο βρισκόταν στον Παναθηναϊκό, ενώ πρόσθεσε ότι είναι ένας από από τους πιο σπουδαίους ανθρώπους στη ζωή του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του: 

«Ευχαριστώ τον Δημήτρη για την πρόσκληση. Ξέρετε τι σχέση που είχα με τον Παύλο και όλη την οικογένεια, που νιώθω πως ήμουν και εγώ μέρος. Ήταν καθηγητής, πατέρας. Με βοήθησε όσο ήμουν εδώ. Είναι από τους πιο σπουδαίους ανθρώπους στη ζωή μου. Συγχαρητήρια για την περσινή πορεία. Εύχομαι τα καλύτερα στην Εφές, την Μακάμπι και τον Παναθηναϊκό. Η Αθήνα είναι η πόλη μου, δεν νιώθω ξένος και νιώθω χαρούμενος που βλέπω φίλους όποτε έρχομαι». 

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου