ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Νάτσο: «Μου λείπει η Ρεάλ, αλλά δεν έχω μετανιώσει για τη μεταγραφή μου στη Σαουδική Αραβία»

Nacho: "I miss Real Madrid, but I have no regrets about my transfer to Saudi Arabia"

Nacho supports his choice, even though he misses Real.

After a great career at Real Madrid, coming from the club's academies and rising to the first team in 2011, Nacho has been part of Al Qadziya for a few months now. And although he does not hide that he misses the "queen", he supports his choice to move to Saudi Arabia.

“No, I have no regrets. I definitely miss Real, but my decision to play in Saudi Arabia was the right one," said the 34-year-old stopper speaking to "Movistar" the veteran ace, who literally conquered everything with the "queen's" shirt counting six Champions League, five Club World Cups, four LaLiga championships, as many European Super Cups, two Spanish Cups and five Spanish Super Cups in 364 official matches, with 10 goals and 16 assists.

*** Νάτσο: «Μου λείπει η Ρεάλ, αλλά δεν έχω μετανιώσει για τη μεταγραφή μου στη Σαουδική Αραβία»

Ο Νάτσο στηρίζει την επιλογή του, παρότι του λείπει η Ρεάλ.

Μετά από σπουδαία καριέρα στη Ρεάλ Μαδρίτης, προερχόμενος από τις ακαδημίες του συλλόγου κι ανεβαίνοντας στην πρώτη ομάδα το 2011, ο Νάτσο ανήκει εδώ και λίγους μήνες στην Αλ Καντσίγια. Και παρότι δεν κρύβει πως του λείπει η «βασίλισσα», στηρίζει την επιλογή του να μετακομίσει στη Σαουδική Αραβία.

«Όχι, δεν μετανιώνω. Σίγουρα μου λείπει η Ρεάλ, αλλά η απόφαση μου να παίξω στη Σαουδική Αραβία ήταν σωστή», τόνισε ο 34χρονος στόπερ μιλώντας στη «Movistar» ο βετεράνος άσος, ο οποίος κατέκτησε κυριολεκτικά τα πάντα με τη φανέλα της «βασίλισσας» μετρώντας έξι Champions League, πέντε παγκόσμια κύπελλα συλλόγων, τέσσερα πρωταθλήματα LaLiga, άλλα τόσα ευρωπαϊκά Super Cup, δύο κύπελλα Ισπανίας και πέντε ισπανικά Super Cup σε 364 επίσημα ματς, με απολογισμό 10 γκολ και 16 ασίστ.

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου