McKissick: "If you don't like the atmosphere in Belgrade, then you don't like basketball"
McKissick spoke in Serbia about Olympiakos' upcoming match against Partizan.
Olympiacos has now turned its attention to the game of the 32nd game of the Euroleague against Partizan Belgrade, on Thursday (27/3, 21:30), in Serbia.
One of the main "cogs" of Giorgos Bartzokas' team in recent years, Shakiel McKissick, spoke to Mozzart Sport about the upcoming match and mentioned, among other things, the atmosphere created by the fans of the Serbian club.
"I feel like home here"
"If all week you're thinking about the fans and the atmosphere you're going to face, then you're not going to play well. Personally, I enter this match having previous experience. I have already played in Belgrade against Partizan and I know how the stadium will be. In general, I have played in several derbies in Greece, so I know what awaits me and I think it will be fun.
If you don't like the atmosphere in Belgrade, then you don't like basketball. When I was young, I dreamed of playing in an atmosphere like that of Partizan. For me it is the best headquarters in Europe.
Of course after ours and the fans of Olympiakos. The mentality of the people is similar and that's something I quite like about Serbia as a country.
Excellent pitch in general and good parquet. Coupled with these, they have the most vocal fans. An ideal environment for basketball.
They have very good players on the perimeter. I wouldn't want to talk about each one individually now, but I would single out James Nunnally. He is excellent and it will naturally be my responsibility to mark him.
Pander is the one who leads the team in the 1v1 game. He can break the front line of defense quite often and then either attack the basket or curse a free teammate who is ready to shoot. Additionally, they have Jacques LeDay who is the leader of the racket. I say it again, Partizan is a very strong team with numerous options.
I believed in myself and one of my goals was to create something here in Europe. When I arrived, I felt the love of the fans, the coaches and in general the people of the team, that's why I feel like my home here.
I knew nothing when I came. I didn't know what the BCL was, what the EuroCup was, I didn't know anything. As a kid I wanted to be in the NBA, I didn't know there was a basketball life in Europe. I am very happy to be here and feel all this. From Italy to Greece where everyone can see me fight for titles. A terrible trip. I am grateful for everything."
*** ΜακΚίσικ: «Αν δεν σου αρέσει η ατμόσφαιρα στο Βελιγράδι, τότε δεν σου αρέσει το μπάσκετ»
Ο ΜακΚίσικ μίλησε στη Σερβία για τον επερχόμενο αγώνα του Ολυμπιακού με την Παρτιζάν.
Ο Ολυμπιακός έχει στρέψει πλέον την προσοχή του στο παιχνίδι της 32ης αγωνιστικής της Euroleague με αντίπαλο την Παρτιζάν Βελιγραδίου, την Πέμπτη (27/3, 21:30), στη Σερβία.
Ένα από τα βασικά «γρανάζια» της ομάδας του Γιώργου Μπαρτζώκα τα τελευταία χρόνια, ο Σακιέλ ΜακΚίσικ, μίλησε στη Mozzart Sport για την επερχόμενη αναμέτρηση και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί του σέρβικου συλλόγου.
«Νιώθω σαν το σπίτι μου εδώ»
«Αν όλη την εβδομάδα σκέφτεσαι τους οπαδούς και την ατμόσφαιρα που θα αντιμετωπίσεις, τότε δεν θα παίξεις καλά. Προσωπικά εγώ μπαίνω στο συγκεκριμένο ματς έχοντας προηγούμενη εμπειρία. Έχω ήδη παίξει στο Βελιγράδι, με αντίπαλο την Παρτιζάν και ξέρω πως θα είναι το γήπεδο. Γενικότερα, έχω παίξει σε αρκετά ντέρμπι στην Ελλάδα, οπότε ξέρω τι με περιμένει και πιστεύω θα είναι διασκεδαστικό.
Αν δεν σου αρέσει η ατμόσφαιρα στο Βελιγράδι, τότε δεν σου αρέσει το μπάσκετ. Όταν ημουν νεαρός, ονειρευόμουν να παίξω σε μία ατμόσφαιρα όπως αυτή της Παρτιζάν. Για εμένα είναι η καλύτερη έδρα στην Ευρώπη.
Φυσικά μετά από τη δική μας και του οπαδούς του Ολυμπιακού. Η νοοτροπία των ανθρώπων είναι παρόμοια και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει αρκετά στη Σερβία σαν χώρα.
Εξαιρετικό γήπεδο γενικότερα και καλό παρκέ. Σε συνδυασμό με αυτά, έχουν τους πιο ηχηρούς οπαδούς. Ένα ιδανικό περιβάλλον για μπάσκετ.
Έχουν πολλού καλούς παίκτες στην περίμετρο. Δεν θα ήθελα να μιλήσω ατομικά για τον καθένα τώρα, αλλά, θα ξεχώριζα τον Τζέιμς Νάναλι. Είναι εξαιρετικός και λογικά θα είναι δική μου ευθύνη να τον μαρκάρω.
Ο Πάντερ είναι αυτός που οδηγεί την ομάδα στο παιχνίδι 1 εναντίων 1. Μπορεί να σπάσει την πρώτη γραμμή άμυνας αρκετά συχνά και μετά είτε επιτίθεται στη μπασκέτα είτε βρίσει έναν ελεύθερο συμπαίκτη του που είναι έτοιμος να σουτάρει. Επιπροσθέτως, έχουν τον Ζακ ΛεΝτέι που είναι ο ηγέτης της ρακέτας. Το λέω ξανά, η Παρτιζάν είναι πολύ δυνατή ομάδα με πολυάριθμες επιλογές.
Πίστευα στον εαυτό μου και ένας από τους στόχους μου ήταν να δημιουργήσω κάτι εδώ, στην Ευρώπη. Όταν έφτασα, ένιωσα την αγάπη των οπαδών, των προπονητών και γενικότερα των ανθρώπων της ομάδας, για αυτό και νιώθω σαν το σπίτι μου εδώ.
Δεν ήξερα τίποτα όταν ήρθα. Δεν ήξερα τι ήταν το BCL, τι ήταν το EuroCup, δεν ήξερα τίποτα. Ως παιδί ήθελα να είμαι στο NBA, δεν ήξερα ότι υπήρχε μπασκετική ζωή στην Ευρώπη. Είμαι πολύ χαρούμενος που έιμαι εδώ και το αισθάνομαι όλο αυτό. Από την Ιταλία στην Ελλάδα όπου όλοι μπορούν να με δουν να παλεύω για τίτλους. Ένα τρομερό ταξίδι. Είμαι ευγνώμων για όλα».
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου