Lasso expressed concern about Euroleague expansion and named Obradovic's greatest virtue
In statements, Pablo Lasso spoke about his relationship with Zeljko Obradović for the upcoming match against Partizan, while he expressed his concern about the possible expansion of the Euroleague.
What he said to Mozzart Sport in detail:
On Partizan: "Partizan is without a doubt one of the most difficult away matches you can have in Europe, because the atmosphere created by the fans is fantastic. They really support their team. They want to continue what they did last season, which was great for them. To win, we have to play our best basketball and ignore the atmosphere. Also, now we don't have to think about what games we missed. The situation is as it is and we still have opportunities. For me, Belgrade has always been the city of basketball. I remember the games at Pionir with Partizan and Red Star, I always thought how great the atmosphere was. It's even better at the Belgrade Arena."
Car Scratch Repair Spray
On Zeljko Obradovic: “He is a very intelligent man and he used everything we discussed to build additional stability that the club enjoys. It created a special culture and Partizan now lives in a good state, which can last for years. Now he has everything he needs to continue on a winning path. He is a gentleman. Every internship I did with him in Madrid was like a small school of a great teacher. If I were talking about him now, I wouldn't look at him as a coach, but as a friend. I'm very proud of that. Whenever I come to Belgrade, I invite him and we go out for dinner. Of course, we will talk about basketball, but we do it as friends, which is very important. He accurately recognizes the talent of his players and knows how to put it all together in a quality team."
On EuroLeague expansion: "We're already in a situation where kids are playing almost 100 games a year," That's not normal. If you have 365 days and 100 games in a year, that means one game is played every three days. I'm worried about whether the basketball players are ready to deal with all of this. They don't have time to rest and train, and I don't know if it's a good solution for basketball to add more games to this calendar. Of course, people want a lot of matches, but maybe I'm a romantic, because I want the matches we play to be really good. It's hard to balance everything, because you want to give the show to the world, but you want it to be done well."
*** Ο Λάσο εξέφρασε την ανησυχία του για την επέκταση της Euroleague και κατονόμασε την μεγαλύτερη αρετή του Ομπράντοβιτς
O Πάμπλο Λάσο σε δηλώσεις μίλησε για την σχέση του με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς για τον επερχόμενο αγώνα κόντρα στην Παρτίζαν, ενώ εξέφρασε την ανησυχία του για την ενδεχόμενη επέκταση της Ευρωλίγκα.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην Mozzart Sport:
Για την Παρτίζαν: «Η Παρτιζάν είναι χωρίς αμφιβολία ένας από τους πιο δύσκολους εκτός έδρας αγώνες που μπορείς να έχεις στην Ευρώπη, γιατί η ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί είναι φανταστική. Υποστηρίζουν πραγματικά την ομάδα τους. Θέλουν να συνεχίσουν αυτό που έκαναν την περασμένη σεζόν, κάτι που ήταν υπέροχο για αυτούς. Για να κερδίσουμε, πρέπει να παίξουμε το καλύτερό μας μπάσκετ και να αγνοήσουμε την ατμόσφαιρα. Επίσης, τώρα δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε το τι παιχνίδια χάσαμε. Η κατάσταση είναι όπως είναι και έχουμε ακόμα ευκαιρίες. Για μένα, το Βελιγράδι ήταν πάντα η πόλη του μπάσκετ. Θυμάμαι τα παιχνίδια στο Πιονίρ με την Παρτιζάν και τον Ερυθρό Αστέρα, πάντα σκεφτόμουν πόσο υπέροχη ήταν η ατμόσφαιρα. Είναι ακόμα καλύτερα στο Belgrade Arena».
Σπρέι Επισκευής Γρατζουνιών Αυτοκινήτων
Για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς: «Είναι ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος και χρησιμοποίησε όλα όσα συζητήσαμε για να χτίσει πρόσθετη σταθερότητα που απολαμβάνει ο σύλλογος. Δημιουργούσε μια ιδιαίτερη κουλτούρα και η Παρτίζαν ζει πλέον σε μια καλή κατάσταση, η οποία μπορεί να κρατήσει χρόνια. Τώρα έχει όλα όσα χρειάζεται για να συνεχίσει σε νικηφόρο μονοπάτι. Είναι ένας κύριος. Κάθε πρακτική που έκανα μαζί του στη Μαδρίτη ήταν σαν ένα μικρό σχολείο ενός μεγάλου δασκάλου. Αν μιλούσα για αυτόν τώρα, δεν θα κοιτούσα τον ως προπονητή, αλλά ως φίλο. Είμαι πολύ περήφανος γι' αυτό. Όποτε έρχομαι στο Βελιγράδι, τον προσκαλώ και βγαίνουμε για φαγητό. Φυσικά, θα μιλήσουμε για μπάσκετ, αλλά το κάνουμε ως φίλοι, το οποίο είναι πολύ σημαντικό. Αναγνωρίζει με ακρίβεια το ταλέντο των παικτών του και ξέρει πώς να τα βάλει όλα μαζί σε μια ποιοτική ομάδα».
Για την επέκταση της Ευρωλίγκα: «Είμαστε ήδη σε μια κατάσταση όπου τα παιδιά παίζουν σχεδόν 100 παιχνίδια το χρόνο», Αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Εάν έχετε 365 ημέρες και 100 παιχνίδια το χρόνο, αυτό σημαίνει ότι παίζεται ένα παιχνίδι κάθε τρεις ημέρες. Ανησυχώ μήπως οι μπασκετμπολίστες, είναι έτοιμοι να το αντιμετωπίσουν όλο αυτό. Δεν έχουν χρόνο για ξεκούραση και προπόνηση, και δεν ξέρω αν είναι καλή λύση για το μπάσκετ να προσθέσει περισσότερους αγώνες σε αυτό το ημερολόγιο. Φυσικά, ο κόσμος θέλει να διεξάγονται πολλοί αγώνες, αλλά ίσως είμαι ρομαντικός, γιατί θέλω οι αγώνες που παίζουμε να είναι πολύ καλοί. Είναι δύσκολο να ισορροπήσεις τα πάντα, γιατί θέλεις να δώσεις την παράσταση στον κόσμο, αλλά θες να γίνει καλά».
Πηγή: SDNA.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου