Olympiacos-Panathinaikos: Sylaidopoulos will be officiating at both "eternal" teams!
Sotiris Sylaidopoulos will serve as interim coach at Olympiakos and he did something similar at Panathinaikos in the 2020/21 season. His debut for the "greens" was against OFI, as will happen in this one with the "red and whites".
With Sotiris Sylaidopoulos on his bench, Olympiacos will welcome OFI on Saturday (10/2), as the 43-year-old took on the role of "official" after the departure of Carlos Carvalhal.
The "red and whites" are in the process of finding his successor and until then the "reins" were taken by the K19 coach, who will now hold the record of having been on the bench for two "eternals", even for one match!
Sylaidopoulos spent the 2020/21 season as Panathinaikos' "official" player, initially in the game against OFI in Heraklion (2-2) that took place between the removal of Daniel Pogiatos and until he was succeeded by Laszlo Boloni. However, the Romanian did not finish the year in the "cloverleaf" and in the last two games in the play-offs Sylaidopoulos sat on the bench again, first in the "white" draw with Aris in "Kleanthis Vikelidis" and then in the 4-1 defeat by the Piraeus on the Avenue.
A little later he left Panathinaikos for Olympiakos, where he will find himself, at least as a "temporary", on the bench of the first team and again in a game with OFI!
*** Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός: Ο Συλαϊδόπουλος θα διατελέσει υπηρεσιακός και στους δύο «αιώνιους»!
Ο Σωτήρης Συλαϊδόπουλος θα εκτελέσει χρέη προσωρινού προπονητή στον Ολυμπιακό και κάτι ανάλογο έκανε δις στον Παναθηναϊκό τη σεζόν 2020/21. Το ντεμπούτο του στους «πράσινους» ήταν κόντρα στον ΟΦΗ, όπως θα συμβεί και σε αυτό με τους «ερυθρόλευκους».
Με τον Σωτήρη Συλαϊδόπουλο στον πάγκο του θα υποδεχθεί το Σάββατο (10/2) ο Ολυμπιακός τον ΟΦΗ, καθώς ο 43χρονος ανέλαβε ρόλο «υπηρεσιακού» μετά την αποχώρηση του Κάρλος Καρβαλιάλ.
Οι «ερυθρόλευκοι» βρίσκονται σε διαδικασία ανεύρεσης του διαδόχου του και μέχρι τότε τα «ηνία» τους πήρε ο τεχνικός της Κ19, που πλέον θα κατέχει το ρεκόρ πως βρέθηκε στον πάγκο των δύο «αιωνίων», έστω και για έναν αγώνα!
Ο Συλαϊδόπουλος διατέλεσε τη σεζόν 2020/21 δις «υπηρεσιακός» του Παναθηναϊκού, αρχικά στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο (2-2) που έγινε στο διάστημα μεταξύ της απομάκρυνσης του Ντανιέλ Πογιάτος και μέχρι να τον διαδεχθεί ο Λάζλο Μπόλονι. Ο Ρουμάνος όμως δεν ολοκλήρωσε τη χρονιά στο «τριφύλλι» και στα τελευταία δύο παιχνίδια στα play-offs ο Συλαϊδόπουλος έκατσε εκ νέου στον πάγκο, αρχικά στη «λευκή» ισοπαλία με τον Αρη στο «Κλεάνθης Βικελίδης» και ύστερα στην ήττα 4-1 από τους Πειραιώτες στη Λεωφόρο.
Λίγο αργότερα έφυγε από τον Παναθηναϊκό με προορισμό τον Ολυμπιακό, όπου και εκεί θα βρεθεί, έστω σαν «προσωρινός», στον πάγκο της πρώτης ομάδας και ξανά σε ένα παιχνίδι με τον ΟΦΗ!
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου