Wolf: "Hamilton's new contract will not be one year"
As Hamilton claims the record of 8 Formula 1 world championships this year, the Englishman in recent weeks has publicly stated his desire to stay in the sport for at least 2 more years.
Although he will be 37 years old, the unimaginable achievement of 10 titles undoubtedly does not leave Lewis indifferent, while he also wants to further promote the message of racial equality through the anti-racist "black lives matter" campaign.
For 2021, Mercedes and Lewis only signed a one-year contract extension last February, a month before the start of the racing year, but now Toto Wolf has said it will not be repeated.
"From now on we will not make one-year contracts, nor contracts that we will sign one month before the start of the racing year", said the Austrian. "Of course, [last year] we both had coronavirus, then came Christmas, and so the issue went through in January. We have a good enough relationship to do that, but this time we started earlier."
Wolff continued: "We are talking about the next few years - not the next year, not the next five. Something in between. We have now passed the exploratory phase of the first discussions, we are now in the intense phase [of the negotiations]. And I think that "We are much closer to an agreement than to a halt."
One of the aspects of the negotiations is the driver in the other Mercedes cockpit, in 2022. Hamilton hinted that he wants Valteri Botas to stay in it, but Wolf said that the question is still open whether he will keep the Finn or will be covered by the British George Russell, who is in the Mercedes academy and has an excellent performance with the non-competitive Williams.
Hamilton's view is not insignificant, because Wolf admitted that the Englishman is involved in the closed circle of decision-making in the Mercedes F1. "When I talk to Valteri I have all the papers open, and when I talk to George the same is true because I do not want to hide anything from them. We have to assess the situation for the future.
Valteri had some very good three days, and some that were out of action. We must minimize the latter and then we will make our decision. "But whatever decision we make, for Valteri or George, the person involved will hear it first, and that is the guide."
Commenting on his uncertain future at Mercedes, the 31-year-old Botas said that this uncertainty "is not new to me, everyone knows how this sport works. If you have good results, then you deserve it. If you fail, and the team feels it should "to change drivers, then change drivers. That's how things work," said the Finn.
*** Βολφ: "Το νέο συμβόλαιο του Χάμιλτον δεν θα είναι μονοετές"
Καθώς ο Χάμιλτον διεκδικεί φέτος το ρεκόρ των 8 παγκοσμίων πρωταθλημάτων της Formula 1, ο Άγγλος τις τελευταίες εβδομάδες έχει δηλώσει δημοσίως την επιθυμία του να παραμείνει στο σπορ τουλάχιστον για 2 χρόνια ακόμα.
Παρότι του χρόνου θα είναι 37 ετών, το ασύλληπτο επίτευγμα των 10 τίτλων αναμφίβολα δεν αφήνει αδιάφορο τον Λιούις, ενώ επιθυμεί παράλληλα να προωθήσει περαιτέρω και το μήνυμα της φυλετικής ισότητας μέσω της αντιρατσιστικής καμπάνιας «black lives matter».
Για το 2021 η Mercedes και ο Λιούις κατέληξαν να υπογράψουν μονοετή επέκταση του συμβολαίου τους μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο, ένα μήνα πριν την έναρξη της αγωνιστικής χρονιάς, αλλά τώρα ο Τότο Βολφ είπε πως αυτό δεν πρόκειται να επαναληφθεί.
"Δεν θα κάνουμε εφεξής μονοετή συμβόλαια, ούτε συμβόλαια που θα υπογράφουμε ένα μήνα πριν το ξεκίνημα της αγωνιστικής χρονιάς", είπε ο Αυστριακός. "Βέβαια, [πέρσι] είχαμε και οι δύο κορονοϊό, μετά ήρθαν τα Χριστούγεννα, κι έτσι το θέμα πέρασε στον Ιανουάριο. Έχουμε αρκετά καλή σχέση για να κάνουμε κάτι τέτοιο, αλλά αυτή τη φορά ξεκινήσαμε νωρίτερα".
Ο Βολφ συνέχισε: "Συζητάμε για τα επόμενα χρόνια - όχι για τον επόμενο έναν χρόνο, ούτε για τους επόμενους πέντε. Κάτι ενδιάμεσο. Έχουμε περάσει πια τη διερευνητική φάση των πρώτων συζητήσεων, τώρα βρισκόμαστε στην έντονη φάση [των διαπραγματεύσεων]. Και πιστεύω ότι είμαστε πολύ πιο κοντά στη συμφωνία, παρά στη διακοπή». Και συμπλήρωσε ότι ο Χάμιλτον «είναι πολύ διψασμένος να συνεχίσει".
Μια από τις πτυχές των διαπραγματεύσεων είναι και ο οδηγός στο άλλο κόκπιτ της Mercedes, το 2022. Ο Χάμιλτον άφησε να εννοηθεί ότι επιθυμεί την παραμονή του Βάλτερι Μπότας σε αυτό, όμως ο Βολφ είπε ότι το θέμα είναι ακόμα ανοικτό αν θα διατηρήσει το Φινλανδό ή θα καλυφθεί από τον Βρετανό Τζορτζ Ράσελ, που είναι στην ακαδημία της Mercedes και σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις με τη μη ανταγωνιστική Williams.
Η άποψη του Χάμιλτον δεν είναι αμελητέα, διότι ο Βολφ παραδέχθηκε ότι ο Άγγλος συμμετέχει στον κλειστό κύκλο της λήψης αποφάσεων στη Mercedes F1. "Όταν μιλάμε με τον Βάλτερι έχω ανοιχτά όλα τα χαρτιά, και όταν μιλάω με τον Τζορτζ ισχύει το ίδιο, διότι δεν θέλω να τους κρύβω τίποτα. Πρέπει να εκτιμήσουμε την κατάσταση για το μέλλον.
Ο Βάλτερι είχε ορισμένα πολύ καλά τριήμερα, και ορισμένα που ήταν εκτός μάχης. Πρέπει να ελαχιστοποιήσουμε τα τελευταία και μετά θα λάβουμε την απόφασή μας. Όμως, όποια απόφαση και αν πάρουμε, για τον Βάλτερι ή τον Τζορτζ, ο άνθρωπος που εμπλέκεται θα το ακούσει πρώτος, και αυτός είναι ο οδηγός", κατέληξε ο Βολφ.
Σχολιάζοντας το ασαφές του μέλλον στη Mercedes, o 31χρονος Μπότας είπε ότι αυτή η αβεβαιότητα "δεν είναι κάτι καινούριο για μένα, όλοι ξέρουν πώς δουλεύει αυτό το σπορ. Αν έχεις καλά αποτελέσματα, τότε το αξίζεις. Αν αποτύχεις, και η ομάδα νιώσει ότι πρέπει να αλλάξει οδηγούς, τότε αλλάζει οδηγούς. Έτσι δουλεύουν τα πράγματα", τόνισε ο Φινλανδός.
Πηγή: Sport 24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου