ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Τέιλορ: «Να συνεχίσω την κληρονομιά των Μάτος και Λίνο στον ΠΑΟΚ» (vid)

Taylor: "To continue the legacy of Matos and Lino in PAOK" (vid)

Lucas Taylor dressed in "black and white", took the shirt with the No. 13 on his back and spoke to the camera of PAOK TV about the goals he has with his new team.

Lucas Taylor kicked in the transfers this summer for PAOK, chose the «gourd" 13 "for his jersey and introduced himself to the world of" Dikefalos ":" Hello, I am very glad to know you. "I am Lucas Taylor, I play as a right back and I am very happy to be here."

The 22nd Brazilian in the history of PAOK spoke on the official channel of the "black and white" PAE about his dreams of coming to play football in Greece, referred to Leo Matos and Linos and promised titles with his new team.

Details of what he said on PAOK TV's camera:

What are your feelings about this new challenge in your career?

"First of all I want to thank the fans, who I saw have sent their best wishes on instagram, I am very happy and I hope to return the love they gave me. The first impressions are great, the city is beautiful, the Club is great, the facilities of the team are very good. "I'm happy to be here."

How would you describe yourself as a footballer on the field?

"I am a strong player. My main characteristic is speed, but I think I am a smart player as well. I like to have the ball, I am an attacking player, but I also play well in defense.

On whether he has extra pressure because the two best backs in his history were Brazilians and how he will be the 22nd Brazilian to play for PAOK:

"It simply came to our notice then. I hope to be able to continue this legacy. I hope to do a good job here. "

What are your goals with PAOK:

"I want to do my best. I want us to win championships, as PAOK is a great team. I think we can do it, win championships and cups. I hope we can make it. I wish the best for the team and me personally ".

*** Τέιλορ: «Να συνεχίσω την κληρονομιά των Μάτος και Λίνο στον ΠΑΟΚ» (vid)

Ο Λούκας Τέιλορ ντύθηκε στα «ασπρόμαυρα», πήρε τη φανέλα με το Νο 13 στην πλάτη και μίλησε στην κάμερα του ΠΑΟΚ TV για τους στόχους που έχει με τη νέα του ομάδα.

Ο Λούκας Τέιλορ έκανε ποδαρικό στις μεταγραφές αυτού του καλοκαιριού για τον ΠΑΟΚ, επέλεξε το… γούρικο «13» για τη φανέλα του και συστήθηκε στον κόσμο του «Δικεφάλου»: «Γεια σας, χαίρομαι πολύ που σας γνωρίζω. Είμαι ο Λούκας Τέιλορ, αγωνίζομαι ως δεξί μπακ και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ…».

Ο 22ος Βραζιλιάνος στην ιστορία του ΠΑΟΚ μίλησε στο επίσημο κανάλι της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ για τα όνειρα που έχει ερχόμενος να παίξει ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, αναφέρθηκε στον Λέο Μάτος και τον Λίνο και υποσχέθηκε τίτλους με τη νέα του ομάδα.

Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα του PAOK TV:

Ποια είναι τα συναισθήματά σου γι’ αυτή τη νέα πρόκληση στην καριέρα σου;

«Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους, που είδα να έχουν στείλει τις καλύτερες ευχές στο instagram, είμαι πολύ χαρούμενος κι ελπίζω να τους ανταποδώσω την αγάπη που μου έδωσαν. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, η πόλη είναι όμορφη, ο Σύλλογος είναι σπουδαίος, οι εγκαταστάσεις της ομάδας είναι πολύ καλές. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ».

Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου ως ποδοσφαιριστή στο γήπεδο;

«Είμαι ένας δυνατός παίκτης. Το κύριο χαρακτηριστικό μου είναι η ταχύτητα, αλλά θεωρώ πως είμαι έξυπνος παίκτης επίσης. Μου αρέσει να έχω τη μπάλα, είμαι επιθετικός παίκτης, αλλά παίζω καλά και στην άμυνα επίσης.

Για το αν έχει έξτρα πίεση εξαιτίας πως τα δύο καλύτερα μπακ στην ιστορία του ήταν Βραζιλιάνοι και πως θα είναι ο 22ος Βραζιλιάνος που θα παίξει στον ΠΑΟΚ:

«Έχω μάθει γι’ αυτό. Ελπίζω να καταφέρω να συνεχίσω αυτή την κληρονομιά. Ελπίζω να κάνω καλή δουλειά εδώ».

Ποιοι είναι οι στόχοι σου με τον ΠΑΟΚ:

«Θέλω να κάνω το καλύτερο. Θέλω να κερδίσουμε πρωταθλήματα, καθώς ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα. Νομίζω πως μπορούμε να τα καταφέρουμε, να κερδίσουμε πρωταθλήματα και κύπελλα. Ελπίζω να τα καταφέρουμε. Εύχομαι τα καλύτερα για την ομάδα και εμένα προσωπικά».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου