ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

Μπαίνει στη «φούσκα» η Φιορεντίνα μετά το νέο κρούσμα κορονοϊού

Fiorentina enters the "bubble" after the new case of coronavirus

Fiorentina announced that a member of the club was diagnosed positive in the coronavirus and so the team will enter the "bubble".

Not at all pleasant news for the "viola" but also for Italian football in general, as the cases of coronavirus are increasing. This time, a member of the club's technical staff tested positive for Covid-19 after the tests that everyone underwent in the Fiorentina camp.

As the club announced, with an announcement, it is asymptomatic and will be immediately quarantined. As for the rest of the team, it will enter the ... bubble and will train normally, observing the necessary measures. At the same time, this means that no player or not enters without having been tested and of course to be negative.

If someone and for any reason has to leave temporarily, he will be quarantined for 48 hours and will be able to continue if during this time he has undergone two tests that will be negative. In case someone wants or has to leave the "bubble" permanently, he will remain in quarantine for 10 days.

It is recalled that in recent months, Patrick Coutrone, Herman Pesella, Dusan Vlahovic Eric Pulgar and Simone Gidoni were diagnosed with coronavirus.

*** Μπαίνει στη «φούσκα» η Φιορεντίνα μετά το νέο κρούσμα κορονοϊού

Η Φιορεντίνα ανακοίνωσε πως ένα μέλος του συλλόγου, διαγνώστηκε θετικό στον κορονοϊό και έτσι η ομάδα θα μπει στη «φούσκα».

Καθόλου ευχάριστα νέα για τους «βιόλα» αλλά και γενικότερα για το ιταλικό ποδόσφαιρο, καθώς τα κρούσματα κορονοϊού ολοένα και αυξάνονται. Αυτή τη φορά, μέλος του τεχνικού επιτελείου του συλλόγου, βρέθηκε θετικός στον Covid-19 μετά τα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν άπαντες στο στρατόπεδο της Φιορεντίνα.

Οπως γνωστοποίησε, με ανακοίνωση ο σύλλογος, είναι ασυμπτωματικός και θα τεθεί άμεσα σε καραντίνα  Οσον αφορά την υπόλοιπη ομάδα, αυτή θα μπει στη... φούσκα και θα προπονείται κανονικά, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα. Παράλληλα, αυτό σημαίνει πως κανείς παίκτης ή μη δεν εισέρχεται χωρίς να έχει υποβληθεί σε τεστ και φυσικά να είναι αρνητικό. 

Αν κάποιος και για τον οποιοδήποτε λόγο πρέπει να βγει προσωρινά από εκεί θα τίθεται σε καραντίνα 48 ωρών και θα μπορεί να συνεχίσει αν σε αυτό το διάστημα θα έχει υποβληθεί σε δύο τεστ που θα είναι αρνητικά. Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί ή πρέπει να αποχωρήσει οριστικά από την «φούσκα» θα παραμένει σε καραντίνα 10 ημερών.

Υπενθυμίζεται ότι τους προηγούμενους μήνες, διαγνώστηκαν με κορονοϊό οι Πάτρικ Κουτρόνε, Χερμάν Πεσέλα, Ντούσαν Βλάχοβιτς Έρικ Πούλγκαρ και Σιμόνε Γκιντόνι.

Πηγή: Gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου