ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

Κουλιμπαλί: «Λατρεύω τη Νάπολι, έχω τρία χρόνια συμβόλαιο»

Koulibali: "I love Napoli, I have a three-year contract"

Kalidou Koulibali is the "apple of contention" for the top European clubs, a fact that seems to leave him indifferent, at least for now.

The 29-year-old Senegalese central defender was one of the protagonists in Napoli's 1-0 away win over Sociedad, for the 2nd game of the Europa League.

"I love Napoli and Napoli loves me, that is the most important thing. I am always available and I have another three year contract. I am calm, although there is interest from other groups. But I'm still here, so ... I play at my level and I help this team and these people because I want to give them something back. "We will see what happens," Coulibaly, who is being targeted by Manchester City, Liverpool and Paris Saint-Germain, told Sky Italia.

"I had a difficult season, although I did not do badly. But I know my level and I know I could give more. This year, the coach told me that he relies a lot on me, because I have to help the team. I had to go back to my level. I worked hard and today we see the result. "But we must not forget that the season is great and there are many games where we have to maintain this level," he added.

*** Κουλιμπαλί: «Λατρεύω τη Νάπολι, έχω τρία χρόνια συμβόλαιο»

O Καλιντού Κουλιμπαλί αποτελεί το «μήλον της έριδος» για τους κορυφαίους ευρωπαϊκούς συλλόγους, γεγονός που φαίνεται να τον αφήνει αδιάφορο, τουλάχιστον προς το παρόν.

Ο 29χρονος Σενεγαλέος κεντρικός αμυντικός ήταν από τους πρωταγωνιστές στην εκτός έδρας νίκη της Νάπολι με 1-0 επί της Σοσιεδάδ, για την 2η αγωνιστική του Europa League.

«Λατρεύω τη Νάπολι και η Νάπολι με αγαπά, αυτό είναι το πιο σημαντικό. Είμαι πάντα διαθέσιμος κι έχω άλλα τρία χρόνια συμβόλαιο. Είμαι ήρεμος, αν και υπάρχει ενδιαφέρον από άλλες ομάδες. Ομως είμαι ακόμα εδώ, οπότε... Παίζω στο επίπεδο μου και βοηθώ αυτήν την ομάδα και αυτούς τους ανθρώπους γιατί θέλω να τους δώσω κάτι πίσω. Θα δούμε τι θα συμβεί», είπε στο Sky Italia ο Κουλιμπαλί, ο οποίος είναι στο στόχαστρο της Μάντσεστερ Σίτι, της Λίβερπουλ και της Παρί Σεν Ζερμέν.

«Είχα μια δύσκολη σεζόν, αν και δεν τα πήγα άσχημα. Αλλά γνωρίζω το επίπεδο μου και ξέρω ότι θα μπορούσα να δώσω περισσότερα. Εφέτος, ο προπονητής μου είπε ότι βασίζει πολλά σ΄ εμένα, γιατί πρέπει να βοηθήσω την ομάδα. Έπρεπε να επιστρέψω στο επίπεδό μου. Εργάσθηκα σκληρά και σήμερα βλέπουμε το αποτέλεσμα. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η σεζόν είναι μεγάλη και υπάρχουν πολλά παιχνίδια όπου πρέπει να διατηρήσουμε αυτό το επίπεδο» πρόσθεσε. 

Πηγή: SDNA.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου