
Federer: "I return to the Australian Open"
The good news is for Roger Federer, who has undergone two knee surgeries in recent months.
"I'm on the right track," the 39 - year - old tennis player told Swiss magazine Schweizer Illustrierte. "I return gradually but I will take my time and I do not want to put pressure on myself. I will only take part in tournaments if I am 100% fit. "Right now it looks like I can go back to the Australian Open in January."
It is not, however, 100% fit yet ... "I can not train more than two hours with a racket at the moment. I work a lot on my endurance and my physical condition and the good thing is that I am not in pain. There will be no other interventions ".
As for the ... classic issue of his withdrawal? "I have been thinking differently for the last five years. But as long as I endure and have fun and it is right for all of us, I will continue ".
*** Φέντερερ: «Επιστρέφω στο Australian Open»
Καλά είναι τα νέα για τον Ρότζερ Φέντερερ, που τους τελευταίους μήνες υποβλήθηκε σε δύο χειρουργικές επεμβάσεις στο γόνατο.
«Είμαι στο σωστό δρόμο», είπε στο ελβετικό περιοδικό Schweizer Illustrierte ο 39χρονος τενίστας. «Επιστρέφω σταδιακά αλλά θα πάρω τον χρόνο μου και δεν θέλω να ασκήσω πίεση στον εαυτό μου. Θα πάρω μέρος σε τουρνουά μόνο αν είμαι 100% fit. Αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι μπορώ να επιστρέψω στο Australian Open τον Ιανουάριο».
Δεν είναι, πάντως, 100% fit ακόμα... «Δεν μπορώ να προπονηθώ περισσότερο από δύο ώρες με ρακέτα αυτή τη στιγμή. Δουλεύω πολύ στην αντοχή μου και τη φυσική μου κατάσταση και το καλό είναι ότι δεν πονάω. Δεν θα υπάρχουν άλλες επεμβάσεις».
Όσο για το... κλασικό θέμα της απόσυρσής του; «Σκέφτομαι διάφορα τα τελευταία πέντε χρόνια. Όμως, όσο αντέχω και διασκεδάζω και είναι σωστό για όλους μας, θα συνεχίσω».
Πηγή: SDNA.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου