ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Χιμένεθ: "Μου ήταν δύσκολο να φύγω από την ΑΕΚ"

Jimenez: "It was hard for me to leave AEK"

In his Las Palmas presentation, Manol Ximement claimed that it was difficult to leave AEK, that the Union would have a place in his heart, but that he had a great desire to return to Spain.


In the afternoon of Monday (28/5), Manolo Jimenez presented himself as the new coach of Palma. The Spanish coach spoke about AEK, saying it was difficult to leave, while arguing that the Union would have a place in its heart.

"It was very difficult for me to leave AEK, which will have a place in my heart, but my desire to return to Spain made me come here." I thank Las Palmas who trusted me for the position of coach. the goal of returning to the Primera Division can be achieved, we must accept where we are now and not think of the past, "he said initially, then spoke:

For Sergio Arauco: "He made a fantastic year. He told me the best for Las Palmas and now I want to enjoy it."

For the job he intends to do in Las Palmas: "I am glad to have come to the island, I am a hardcore and I like the challenges, I am ambitious, the second in Spain is very competitive, competitive and difficult.

Las Palmas, the technical manager of Las Palmas, said: "Manolo has shown a great desire to come to the Las Palmas family, and he is an important person in Spanish football.
===Χιμένεθ: "Μου ήταν δύσκολο να φύγω από την ΑΕΚ"

Ο Μανόλο Χιμένεθ υποστήριξε στο πλαίσιο της παρουσίασής του από τη Λας Πάλμας ότι του ήταν δύσκολο να φύγει από την ΑΕΚ, ότι η Ένωση θα έχει μια θέση στην καρδιά του, αλλά κι ότι είχε μεγάλη επιθυμία να επιστρέψει στην Ισπανία.

Το απόγευμα της Δευτέρας (28/5) ο Μανόλο Χιμένεθ παρουσιάστηκε ως ο νέος προπονητής της Πάλμας. Ο Ισπανός κόουτς μίλησε για την ΑΕΚ, λέγοντας ότι του ήταν δύσκολο να αποχωρήσει, ενώ υποστήριξε ότι η Ένωση θα έχει μια θέση στην καρδιά του.

"Για εμένα ήταν πολύ δύσκολο να φύγω από την ΑΕΚ, η οποία θα έχει μια θέση στην καρδιά μου. Η επιθυμία μου όμως α επιστρέψω στην Ισπανία με έκανε να έρθω εδώ. Ευχαριστώ της Λας Πάλμας που με εμπιστεύτηκε για τη θέση του προπονητή. Ο στόχος της επιστροφής στην Primera Division μπορεί να επιτευχθεί. Πρέπει να δεχτούμε πού είμαστε τώρα και να μην σκεφτόμαστε το παρελθόν", ανέφερε αρχικά και στη συνέχεια μίλησε:

Για τον Σέρχιο Αραούχο: "Έκανε φανταστική χρονιά. Μου είπε τα καλύτερα για τη Λας Πάλμας και τώρα θέλω να το απολαύσω".

Για τη δουλειά που προτίθεται να κάνει στη Λας Πάλμας: "Είμαι χαρούμενος που ήρθα στο νησί. Είμαι δουλευταράς και μου αρέσουν οι προκλήσεις. Είμαι φιλόδοξος. Η δεύτερη κατηγορία στην Ισπανία έχει πολλές αγωνιστικές, είναι ανταγωνιστική και δύσκολη. Πρέπει να είμαστε υπομονετικοί".


Ο τεχνικός διευθυντής της Λας Πάλμας, Τόνι Οτέρο, επεσήμανε: "Ο Μανόλο έδειξε μεγάλη επιθυμία να έρθει στην οικογένεια της Λας Πάλμας. Στο ισπανικό ποδόσφαιρο είναι σημαντικό πρόσωπο. Του ευχόμαστε να έχει εξαιρετική χρονιά".
Πηγή: Sport 24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου