Παρασκευή 25 Απριλίου 2025

Χαώδη χρονομετρημένα με πολλαπλές πτώσεις στη Χερέθ, ο Άλεξ Μαρκέζ έσπασε το ρεκόρ της πίστας

Chaotic time trials with multiple crashes at Jerez, Alex Marquez breaks track record

Friday's second free practice session at the Spanish GP at the Jerez circuit was chaotic with multiple crashes for the riders. Gresini Ducati's Alex Marquez had his second crash of the day but came back to record an impressive first time.

The Spaniard made history as he set the fastest MotoGP lap ever at the Spanish circuit, with a time of 1:35.991 – a tenth faster than the second-place time trialist, Peco Banaia on the factory Ducati.

Alex Marquez had a hard crash at Turn 5 (Sito Pons) while following his brother Marc's Ducati. His Gresini Ducati was thrown into the guardrail, resulting in a 10-minute red flag stoppage as the guardrail needed repairs.

Alex did not emerge unscathed from the crash: he was hit by gravel in the escape zone and suffered from pain, but he returned to action and set a historic first time, sending a clear message about his intentions this weekend.

Ducati dominated the race, with Peco Banaia, Franco Morbidelli and Marc Marquez completing the top four, just 0.267 seconds apart.

On the Yamaha that he brought to Jerez, Fabio Quartararo finished fifth, although he crashed on the final corner while on a great lap. He had a confrontation with the judges at the spot, as he wanted to start his bike directly. He eventually restarted it on the service road and managed to improve his time.

Fermin Aldeguer and Fabio di Gianandonio, the “outsiders” of Ducati, showed excellent speed and secured qualification to Q2 by occupying positions 6 and 9 respectively.

The top ten positions, which lead directly to Q2, were completed by Joan Zarco (LCR Honda), Pedro Acosta (KTM) and Joan Mir (Honda), with the latter narrowly holding on to 10th place, despite his fall at the Dry Sac / Pedrosa hairpin.

In addition to the above, Raul Fernandez, Ai Ugur, Maverick Viñales, Brad Binder and Jack Miller also had crashes in these timed tests. Aleix Espargaro, returning to action as a Honda test rider, finished 21st, 1.4 seconds behind the fastest time, in his first official appearance since leaving Aprilia..

*** Χαώδη χρονομετρημένα με πολλαπλές πτώσεις στη Χερέθ, ο Άλεξ Μαρκέζ έσπασε το ρεκόρ της πίστας

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής στο GP Ισπανίας, στην πίστα της Χερέθ, ήταν χαώδης με πολλαπλές πτώσεις των αναβατών. Ο Άλεξ Μαρκέζ της Gresini Ducati είχε τη δεύτερη πτώση του για σήμερα, αλλά επέστρεψε για να σημειώσει τον εντυπωσιακό πρώτο χρόνο.

Ο Ισπανός έγραψε ιστορία καθώς πέτυχε τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών για MotoGP στην ισπανική πίστα, με χρόνο 1:35.991 – που ήταν ένα δέκατο ταχύτερος από τον δεύτερο των χρονομετρημένων δοκιμαστικών, Πέκο Μπανάια της εργοστασιακής Ducati.

Ο Άλεξ Μαρκέζ είχε μια σφοδρή πτώση στη Στροφή 5 (Sito Pons), ενώ ακολουθούσε τη Ducati του αδελφού του, Μαρκ. Η Gresini Ducati του εκτοξεύθηκε στον προστατευτικό φράχτη, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει διακοπή με κόκκινη σημαία διάρκειας 10 λεπτών καθώς χρειαζόταν επισκευή η προστατευτική μπαριέρα.

Ο Άλεξ δεν βγήκε αλώβητος από την πτώση: δέχθηκε χτυπήματα από τα χαλίκια στη ζώνη διαφυγής και υπέφερε από πόνους, ωστόσο επέστρεψε στη δράση και σημείωσε ιστορικό πρώτο χρόνο, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα για τις προθέσεις του αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η Ducati κυριάρχησε απόλυτα, καθώς οι Πέκο Μπανάια, Φράνκο Μορμπιντέλι και Μαρκ Μαρκέζ συμπλήρωσαν την τετράδα, με διαφορά μόλις 0.267 δευτερολέπτων μεταξύ τους.

Με την ανεβασμένη στη Χερέθ Yamaha o Φάμπιο Κουαρταραρό τερμάτισε πέμπτος, αν και είχε πτώση στην τελευταία στροφή, ενώ βρισκόταν σε εξαιρετικό γύρο. Ακολούθησε μια αντιπαράθεσή του με τους κριτές στο σημείο, καθώς ήθελε να ξεκινήσει απευθείας τη μοτοσυκλέτα του. Τελικά την επανεκκίνησε στον βοηθητικό δρόμο και κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του.

Οι Φερμίν Αλντεγκουέρ και Φάμπιο ντι Τζιαναντόνιο, οι «αουτσάιντερς» της Ducati, έδειξαν εξαιρετική ταχύτητα και εξασφάλισαν την πρόκριση στο Q2 καταλαμβάνοντας τις θέσεις 6 και 9 αντίστοιχα.

Τις δέκα πρώτες θέσεις, που οδηγούν απευθείας στο Q2, συμπλήρωσαν οι Ζοάν Ζαρκό (LCR Honda), Πέδρο Ακόστα (KTM) και Τζοάν Μιρ (Honda), με τον τελευταίο να κρατά οριακά την 10η θέση, παρά πτώση του στη φουρκέτα Dry Sac / Pedrosa.

Πέραν των παραπάνω, πτώσεις σε αυτά τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά είχαν και οι Ραούλ Φερνάντεζ, Άι Ουγκούρα, Μάβερικ Βινιάλες, Μπραντ Μπάιντερ και Τζακ Μίλερ. Ο Αλέις Εσπαργκαρό, επιστρέφοντας στη δράση ως δοκιμαστής της Honda, τερμάτισε 21ος, 1.4 δευτερόλεπτα πίσω από τον ταχύτερο χρόνο, στην πρώτη του επίσημη εμφάνιση μετά την αποχώρησή του από την Aprilia.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου