Τετάρτη 30 Απριλίου 2025

Βολφ: “Πριν το καλοκαίρι θα υπογραφεί το νέο συμβόλαιο” της Mercedes με τον Ράσελ

Wolff: Mercedes' "new contract" with Russell will be signed before the summer

Mercedes F1 boss Toto Wolff has denied widespread speculation that he is waiting for Max Verstappen for 2026, saying that it is a matter of weeks before George Russell's new contract is signed.

Wolff tried in the summer of 2024 to "steal" Max Verstappen from the chaotic situation - with political disputes and the rapid decline in the RB20's performance - that prevailed at Red Bull Racing.

However, his efforts fell through, and so the Austrian ended up with the decision of 18-year-old Kimi Antonelli for the position left by Lewis Hamilton leaving for Ferrari. Antonelli has signed a one-year contract until the end of 2025 – when the current agreement with George Russell expires.

And while there are now many who argue that Wolff is still waiting for Verstappen for 2026, as RBR is not convinced about the new engine program it is developing for the new season, it seems very logical that the Mercedes F1 boss would not want to place the Dutchman next to Antonelli – ruining his large investment in the young Italian.

This does not mean, of course, that Russell is not entitled to a contract extension. With the exception of Jeddah, where Mercedes performed below expectations in terms of race pace, in the first four races of this season the 27-year-old Briton has been quite impressive – climbing onto the podium three times.

And Russell says: “Our performance is our only investment. If you perform, the rest will take care of itself. When people are not satisfied, they want change, so we will see what happens. I think it will be an interesting summer”.

And Wolff, on the same wavelength, when asked when the team’s new contract with Russell will be signed, replied: “I imagine before the summer. He has a contract. We just have to agree on the final details”..

However, for Russell it is somewhat irritating that speculation and discussions about the 2026 contracts have already started. “When Lewis was here, they never discussed the new contract before June or July” said the Briton in a recent interview with the New York Times.

“The paradox is that so many drivers have signed [for 2026] so early. I feel like the drivers who are so dedicated to trying to secure their future are perhaps the ones who don’t have as much confidence and need to feel that security,” added the 27-year-old.

“In this sport, your performance speaks for itself. So from my side there is no pressure. I have no doubts about myself and everything will fall into place when the time is right. We have ‘bigger fish to fry’ now, namely our return to the top,” concluded George Russell.

These developments, at least with the data so far, seem to put to the sidelines the -somewhat absurd- speculations that have recently developed about Red Bull Racing's interest in acquiring Russell in 2025, as Verstappen's successor in the event of the Dutchman's departure for Mercedes F1 or Aston Martin F1.

*** Βολφ: “Πριν το καλοκαίρι θα υπογραφεί το νέο συμβόλαιο” της Mercedes με τον Ράσελ

Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ διέψευσε τις γενικότερες εικασίες ότι περιμένει τον Μαξ Φερστάπεν για το 2026 λέγοντας ότι είναι θέμα λίγων εβδομάδων να υπογραφεί το νέο συμβόλαιο του Τζορτζ Ράσελ.

Ο Βολφ προσπάθησε το καλοκαίρι του 2024 να “κλέψει” τον Μαξ Φερστάπεν μέσα από τη χαώδη κατάσταση -με τις πολιτικές έριδες και τη ραγδαία πτώση της απόδοσης της RB20- που επικρατούσε στη Red Bull Racing.

Ωστόσο, οι προσπάθειές του έπεσαν στο κενό, κι έτσι ο Αυστριακός κατέληξε στην απόφαση του 18χρονου Κίμι Αντονέλι για τη θέση που άφησε ο Λιούις Χάμιλτον φεύγοντας για τη Ferrari. Ο Αντονέλι υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο, μέχρι το τέλος του 2025 – οπότε λήγει και η τρέχουσα συμφωνία με τον Τζορτζ Ράσελ.

Κι ενώ τώρα είναι πολλοί όσοι υποστηρίζουν ότι ο Βολφ περιμένει ακόμα τον Φερστάπεν για το 2026, καθώς η RBR δεν πείθει για το πρόγραμμα του νέου κινητήρα που εξελίσσει για τη νέα σεζόν, αντίστοιχα φαντάζει πολύ λογικό ο διοικητής της Mercedes F1 να μην θέλει να τοποθετήσει τον Ολλανδό δίπλα στον Αντονέλι – καταστρέφοντας τη μεγάλη του επένδυση στον νεαρό Ιταλό.

Αυτό δεν σημαίνει, βεβαίως, ότι ο Ράσελ δεν δικαιούται την ανανέωση του συμβολαίου του. Με εξαίρεση τη Τζέντα, όπου η Mercedes απέδωσε κάτω του αναμενόμενου σε ρυθμό αγώνα, στους τέσσερις πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν ο 27χρονος Βρετανός ήταν αρκετά εντυπωσιακός – ανεβαίνοντας τρεις φορές στο βάθρο.

Και ο Ράσελ λέει σχετικά: “Η απόδοσή μας είναι η μόνη μας επένδυση. Αν αποδίδεις, τα υπόλοιπα λύνονται από μόνα τους. Όταν οι άνθρωποι δεν είναι ικανοποιημένοι, θέλουν την αλλαγή, οπότε θα δούμε τι θα γίνει. Νομίζω ότι θα είναι ένα ενδιαφέρον καλοκαίρι”.

Και ο Βολφ, στο ίδιο μήκος κύματος, σε ερώτηση πότε θα υπογραφεί το νέο συμβόλαιο της ομάδας με τον Ράσελ, απάντησε: “Φαντάζομαι πριν από το καλοκαίρι. Έχει συμβόλαιο. Απλά πρέπει να συμφωνήσουμε στις τελικές λεπτομέρειες”..

Πάντως, για τον Ράσελ είναι κάπως εκνευριστικό ότι έχουν αρχίσει από τώρα οι εικασίες και οι συζητήσεις για τα συμβόλαια του 2026. “Όταν ήταν εδώ ο Λιούις, δεν συζητούσαν ποτέ το νέο συμβόλαιο πριν τον Ιούνιο ή Ιούλιο” είπε ο Βρετανός σε πρόσφατη συνέντευξή του στους Times της Νέας Υόρκης.

“Το παράδοξο είναι μάλλον ότι έχουν υπογράψει τόσοι πολλοί οδηγοί [για το 2026] τόσο νωρίς. Αισθάνομαι ότι οι οδηγοί που αφοσιώνονται τόσο πολύ στην προσπάθεια να εξασφαλίσουν το μέλλον τους είναι ίσως εκείνοι που δεν έχουν τόση αυτοπεποίθηση και χρειάζεται να νιώσουν αυτή την ασφάλεια”, πρόσθεσε ο 27χρονος.

“Σε αυτό το σπορ μιλάει η απόδοσή σου. Οπότε από την πλευρά μου δεν υπάρχει πίεση. Δεν έχω αμφιβολίες για τον εαυτό μου και όλα θα μπουν στη θέση τους όταν έρθει η σωστή στιγμή. Έχουμε ‘μεγαλύτερα ψάρια να ψήσουμε’ τώρα, δηλαδή την επιστροφή μας στην κορυφή”, κατέληξε ο Τζορτζ Ράσελ.

Οι εξελίξεις αυτές, τουλάχιστον με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, φαίνεται να βάζουν στο περιθώριο τις -κάπως παράλογες- εικασίες που αναπτύχθηκαν πρόσφατα περί ενδιαφέροντος της Red Bull Racing να αποκτήσει τον Ράσελ το 2025, ως διάδοχο του Φερστάπεν στην περίπτωση αποχώρησης του Ολλανδού για τη Mercedes F1 ή την Aston Martin F1.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου