ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Σταντάρ Λιέγης – Σαρλερουά: Χωρίς κόσμο τα ντέρμπι μετά τα σοβαρά επεισόδια

Standard Liege – Charleroi: The derby will be held without fans after serious incidents

The derby between Standard Liege and Charleroi will be held without fans in the 2026/27 season, a decision that was made after the serious incidents of the last match.

The Belgian league has made a particularly strict decision, as the traditional derby between Standard Liege and Charleroi next season will be held without fans in the stands.

In more detail, according to what is reported by “Sporza”, this decision was made with the safety of the fans in mind, as well as the condemnation of behaviors that tarnish football and have no place on the stadiums. A measure that is of course a direct consequence of the serious incidents that occurred in the last “Choc Wallon”, the great Walloon derby, which was abandoned after the end of the match.

It is worth remembering that in their last match, Charleroi had won against Liege 2-0, a result that put an end to Standard’s European dream. However, unfortunately, the tension did not remain only on the pitch. The celebrations of the visitors caused reactions in the stands, while according to Belgian reports, three Charleroi players made gestures towards the home fans.

Watch videos from last year's incidents:

The situation got out of hand for good, however, when a Standard fan entered the pitch to remove a Charleroi flag. However, this ugly scene continued when hundreds of Standard fans invaded the pitch, causing scenes that went viral on the internet!

Thus, it was decided that the new season's matches will be played without spectators, and even in the 2027/28 season, only home fans will be allowed to attend.

*** Σταντάρ Λιέγης – Σαρλερουά: Χωρίς κόσμο τα ντέρμπι μετά τα σοβαρά επεισόδια

Απουσία φιλάθλων θα διεξαχθούν τα ντέρμπι ανάμεσα στη Σταντάρ Λιέγης και τη Σαρλερουά την αγωνιστική περίοδο 2026/27, απόφαση που πάρθηκε μετά τα σόβαρα επεισόδια του τελευταίου ματς.
Σε μια ιδιαίτερα αυστηρή απόφαση προχώρησε η Βελγική λίγκα, καθώς το παραδοσιακό ντέρμπι ανάμεσα τη Σταντάρ Λιέγης και τη Σαρλερουά τη σεζόν που μας έρχεται θα γίνεται χωρίς την παρουσία οπαδών στις εξέδρες.
Αναλυτικότερα σύμφωνα με όσα αναφέρει ρεπορτάζ της «Sporza», η απόφαση αυτή πάρθηκε με γνώμονα την ασφάλεια των φιλάθλων αλλά και την καταδίκη συμπεριφορών που αμαυρώνουν το ποδόσφαιρο και δεν έχουν θέση στα γήπεδα. Μέτρο φυσικά που είναι άμεση συνέπεια των σοβαρών επεισοδίων που σημειώθηκαν στο τελευταίο «Choc Wallon», το μεγάλο ντέρμπι της Βαλλονίας, το οποίο ξέφυγε μετά τη λήξη της αναμέτρησης.
Αξίζει να θυμίσουμε πως στο τελευταίο τους ματς η Σαρλερουά είχε φύγει νικήτρια από τη Λιέγη με 2-0, αποτέλεσμα που έβαλε τέλος στο όνειρος της Ευρώπης για τη Σταντάρ. Ωστόσο, δυστυχώς η ένταση δεν έμεινε μόνο στις γραμμές του γηπέδου. Οι πανηγυρισμοί των φιλοξενούμενων προκάλεσαν αντιδράσεις στις εξέδρες, ενώ σύμφωνα με βελγικά δημοσιεύματα, τρεις παίκτες της Σαρλερουά έκαναν χειρονομίες προς τους οπαδούς των γηπεδούχων.
Δείτε video από τα περιστατικά πέρσι: 
Η κατάσταση ξέφυγε για τα καλά όμως όταν φίλαθλος της Σταντάρ μπήκε στον αγωνιστικό χώρο για να αφαιρέσει σημαία της Σαρλερουά. Ωστόσο το άσχημο αυτό σκηνικό συνεχίστηκε όταν εκατοντάδες φίλοι της Σταντάρ εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο, προκαλώντας σκηνές που έκαναν τον γύρο του διαδικτύου!
Έτσι αποφασίστηκε τα ματς νέας σεζόν θα γίνουν χωρίς θεατές, και ακόμη την αγωνιστική περίοδο 2027/28 θα επιτρέπεται η παρουσία μόνο των οπαδών του γηπεδούχου.
Πηγή: Gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου