Jokic: "I'm not entirely sure if I deserve the captaincy of Serbia..."
Nikola Jokic spoke with humility about the honor he received from the Serbian national team to be its new captain.
Here's what the Denver Nuggets superstar said in detail:
On his participation in the Serbian national team: "Maybe part of it comes from a feeling of guilt for the disappointing result we achieved in the last tournament. So that I can go home without shame," the Denver star said with a smile. "We want to get back to where we belong."
On the fact that he will be the captain: "I have been given this honor and privilege. I'm not entirely sure if I deserve it, given that so many great names have "worn the captain's armband" before me. There are guys here who are older than me, but the coach trusted me. I will do my best to take on this responsibility on the field.”
On the feeling of playing for the “Plavi”: “It’s always the same feeling. I’ve played with some of these guys before, while others I’m meeting for the first time. It’s always a privilege and a joy to be here. We spend time together, we enjoy the experience…”
On his season with Denver: “We got eliminated in the first round. Some say we could have done more, but if someone beats you in the playoffs, then this team was better. If we could have won, we would have.”
On how much the Serbians love the national team: “We hope to play our home game in front of a full stadium. We have all the motivation we need because we know what we’re playing for. It's always special to play in front of our fans, in our world and under our flag. We would love to see as many people in the stands as possible."
On the unique emotions that the National Team offers him: "The emotions are definitely much stronger and different. Here, you represent the players and coaches you work with. You represent your city, your country and your family. The emotions are incredibly strong."
On his visit to the theater: "I also go to the theater in America sometimes. I try to live like any normal person. I enjoy it..."
On Alibijević, his coach in the National Team: "I've known the coach for a long time. We have mutual friends. We even played against each other when he was coaching Vojvodina. He lost to me then. Maybe this is his way of getting revenge on me now. As for our relationship, it has always been like this with the national team coaches. I have a very good relationship with Svetislav Pesic. I have always shared opinions with Dule. There is always contact and the communication has always been good.”
*** Γιόκιτς: «Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν αξίζω τη θέση του αρχηγού στη Σερβία...»Ο Νίκολα Γιόκιτς μίλησε με ταπεινότητα για την τιμή που του έγινε από την Εθνική Σερβίας να είναι ο νέος αρχηγός της.
Αναλυτικά όσα είπε ο σούπερ σταρ των Ντένβερ Νάγκετς:
Για τη συμμετοχή του στην Εθνική Σερβίας: «Ίσως μέρος αυτού να προέρχεται από ένα αίσθημα ενοχής για το απογοητευτικό αποτέλεσμα που πετύχαμε στο τελευταίο τουρνουά. Για να μπορώ να πάω σπίτι χωρίς να ντρέπομαι», είπε ο σταρ του Ντένβερ με ένα χαμόγελο. «Θέλουμε να επιστρέψουμε εκεί που ανήκουμε».
Για το γεγονός ότι θα είναι αρχηγός: «Μου έχει δοθεί αυτή η τιμή και το προνόμιο. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν το αξίζω, δεδομένου ότι τόσα πολλά σπουδαία ονόματα έχουν "φορέσει το περιβραχιόνιο του αρχηγού" πριν από εμένα. Υπάρχουν παιδιά εδώ που είναι μεγαλύτερα από εμένα, αλλά ο προπονητής μου το εμπιστεύτηκε. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να αναλάβω αυτή την ευθύνη στο γήπεδο».
Για το συναίσθημα της συμμετοχής στους «πλάβι»: «Είναι πάντα το ίδιο συναίσθημα. Έχω παίξει με μερικούς από αυτούς τους τύπους στο παρελθόν, ενώ άλλους τους γνωρίζω για πρώτη φορά. Είναι πάντα προνόμιο και χαρά να βρίσκομαι εδώ. Περνάμε χρόνο μαζί, απολαμβάνουμε την εμπειρία...»
Για τη σεζόν που έκανε με το Ντένβερ: «Αποκλειστήκαμε στον πρώτο γύρο. Κάποιοι λένε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει περισσότερα, αλλά αν κάποιος σε νικήσει στα πλέι οφ, τότε αυτή η ομάδα ήταν καλύτερη. Αν μπορούσαμε να κερδίσουμε, θα το είχαμε κάνει».
Για το πόσο αγαπούν οι Σέρβοι την Εθνική: «Ελπίζουμε να παίξουμε τον εντός έδρας αγώνα μας μπροστά σε ένα γεμάτο γήπεδο. Έχουμε όλο το κίνητρο που χρειαζόμαστε επειδή ξέρουμε για τι παίζουμε. Είναι πάντα ξεχωριστό να παίζεις μπροστά στους φιλάθλους μας, στον κόσμο μας και κάτω από τη σημαία μας. Θα θέλαμε πολύ να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους στις κερκίδες».
Για τα μοναδικά συναισθήματα που του προσφέρει η Εθνική ομάδα: «Τα συναισθήματα είναι σίγουρα πολύ πιο δυνατά και διαφορετικά. Εδώ, εκπροσωπείς τους παίκτες και τους προπονητές με τους οποίους συνεργάζεσαι. Εκπροσωπείς την πόλη σου, τη χώρα σου και την οικογένειά σου. Τα συναισθήματα είναι απίστευτα δυνατά».
Για την επίσκεψη του σε θέατρο: «Πηγαίνω και στο θέατρο στην Αμερική μερικές φορές. Προσπαθώ να ζω σαν οποιοσδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος. Το απολαμβάνω...»
Για τον Αλιμπίγιεβιτς, τον προπονητή του στην Εθνική: «Γνωρίζω τον προπονητή εδώ και πολύ καιρό. Έχουμε κοινούς φίλους. Παίξαμε ακόμη και εναντίον ο ένας του άλλου όταν προπονούσε τη Βοϊβοντίνα. Έχασε από εμένα τότε. Ίσως αυτός είναι ο τρόπος του να με εκδικηθεί τώρα. Όσο για τη σχέση μας, έτσι ήταν πάντα με τους προπονητές των εθνικών ομάδων. Έχω πολύ καλή σχέση με τον Σβέτισλαβ Πέσιτς. Πάντα μοιραζόμουν απόψεις και με τον Ντούλε. Υπάρχει πάντα επαφή και η επικοινωνία ήταν πάντα καλή».
Πηγή:SDNA.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου