ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 27 Απριλίου 2024

Γκριμάου: «Σκληρή ομάδα ο Ολυμπιακός, είμαι ικανοποιημένος από τον χαρακτήρα που έδειξαν οι παίκτες μου»

Grimau: "Olympiacos is a tough team, I am satisfied with the character shown by my players"

Barcelona coach Roger Grimau expressed his satisfaction with the character shown by the players in the second game against Olympiakos.

The coach of Barcelona, Roger Grimau, expressed his satisfaction after the victory over Olympiakos in Game 2 of the Euroleague playoffs in his statements after the end of the match.

After describing the "red and whites" as a tough team, he added that it is normal for such games to be judged on the details, while praising his players for the character they showed during the match.

"Olympiacos is a tough team and it is normal for games to be judged on the details. I am satisfied with the character shown by my players and the atmosphere on the pitch."

*** Γκριμάου: «Σκληρή ομάδα ο Ολυμπιακός, είμαι ικανοποιημένος από τον χαρακτήρα που έδειξαν οι παίκτες μου»

Την ικανοποίησή του για τον χαρακτήρα που έδειξαν οι παίκτες στο δεύερο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, εξέφρασε σε δηλώσεις του ο προπονητής της Μπαρτσελόνα, Ρότζερ Γκριμάου.

Την ικανοποίησή του μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού στο Game 2 των playoffs της Ευρωλίγκας, εξέφρασε σε δηλώσεις του μετά τη λήξη του ματς ο προπονητής της Μπαρτσελόνα, Ρότζερ Γκριμάου.

Αφού χαρακτήρισε τους «ερυθρόλευκους» σκληρή ομάδα, πρόσθεσε ότι είναι φυσιολογικό τέτοια παιχνίδια να κρίνονται στις λεπτομέρειες, ενώ εκθείασε τους παίκτες του για τον χαρακτήρα που έδειξαν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

«Είναι σκληρή ομάδα ο Ολυμπιακός και είναι φυσιολογικό να τα παιχνίδια να κρίνονται στις λεπτομέρειες. Είμαι ικανοποιημένος από τον χαρακτήρα που έδειξαν οι παίκτες μου και για την ατμόσφαιρα στο γήπεδο».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου