ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023

Μάικ Τζέιμς: "Όταν με είχε τιμωρήσει η ΤΣΣΚΑ δεν με ένοιαζε γιατί περνούσα πολλά, με τη Μονακό είναι διαφορετικά"

Mike James: "When CSKA had punished me I didn't care because I was going through a lot, with Monaco it's different"

Mike James said in an interview that the suspension he received from Monaco really hurt him and he is trying to find a rhythm again after his return, stressing that it is different to when he was sent off by CSKA, when he had a hard time off the court and he didn't care about the racing part.

Mike James has returned to Monaco duty following his suspension, but is still searching and trying to (re)fit into Saša Obradović's squad. Giving an interview to "basketnews.com" the American talked about his punishment, remembered his similar punishment when he was playing for CSKA and admitted that he is trying to adapt again.

"It's a different situation compared to when I was suspended by CSKA," James initially stated, before meaningfully adding afterwards: "Honestly, when I was suspended by CSKA I didn't care. I was spending a lot off the court (s.s. had lost two of his relatives in a short period of time) and I wasn't interested in basketball at the time. The punishment didn't bother me and it didn't change anything for me.

I didn't even give it a second thought since I was just at home. I didn't care, I was more interested in my family and what was going on in my house."

James then added: "This situation is different, mostly because I care. But I still haven't figured out what to do on the court. It's hard to try to change a situation and be what they expect of you."

Continuing his reference to the playing side, James added: "I'm trying to do this at an advanced point in the season when the games are important and I put pressure on myself. Everyone expects me to prove that I can be who I am show that I can be. So I'm trying to find the middle ground so I can help the team. I don't know how to do it yet. But I'm trying to stay positive and find it."

Afterwards, James stressed: "It's a difficult situation, especially for someone like me, because I have high demands on myself. I'm not playing like I used to. I'm not saying that's bad or good, but I'm trying to explore that, especially so deep into the season when people expect me to be good. I'm trying to be positive."

In closing, James admitted that he has a... bad name: "I'm always going to have a label following me anyway. I have lower limits on everything, things that other people do I can't even... blink my eyes . When I do something, it always looks different. Whether it's grounded or exaggerated, what can I say, it just happens. I've managed to live with it."

*** Μάικ Τζέιμς: "Όταν με είχε τιμωρήσει η ΤΣΣΚΑ δεν με ένοιαζε γιατί περνούσα πολλά, με τη Μονακό είναι διαφορετικά"

Ο Μάικ Τζέιμς δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η τιμωρία που δέχθηκε από την Μονακό πραγματικά τον πόνεσε και προσπαθεί ξανά να βρει ρυθμό μετά την επιστροφή του, τονίζοντας ότι είναι διαφορετικά σε σχέση με τότε που είχε αποβληθεί από την ΤΣΣΚΑ, όταν περνούσε δύσκολα εκτός παρκέ και δεν τον ένοιαζε το αγωνιστικό κομμάτι.

Ο Μάικ Τζέιμς έχει επιστρέψει στις υποχρεώσεις της Μονακό μετά την τιμωρία του, αλλά ακόμα ψάχνεται και προσπαθεί να (ξανα)ταιριάξει στο σύνολο του Σάσα Ομπράντοβιτς. Παραχωρώντας συνέντευξη στο "basketnews.com" ο Αμερικανός αναφέρθηκε στην τιμωρία του, θυμήθηκε την αντίστοιχη τιμωρία του όταν αγωνιζόταν στην ΤΣΣΚΑ και παραδέχθηκε ότι προσπαθεί να προσαρμοστεί ξανά.

"Είναι διαφορετική η κατάσταση σε σχέση με τότε που τιμωρήθηκα από την ΤΣΣΚΑ" δήλωσε αρχικά ο Τζέιμς, για να προσθέσει με νόημα στην συνέχεια: "Ειλικρινά, όταν τιμωρήθηκα από την ΤΣΣΚΑ δεν με ενδιέφερε. Περνούσα πολλά εκτός παρκέ (σ.σ είχε χάσει δύο συγγενικά του πρόσωπα σε σύντομο χρονικό διάστημα) και δεν με ενδιέφερε το μπάσκετ τότε. Δεν με ενόχλησε η τιμωρία και δεν άλλαξε κάτι για εμένα.

Δεν το σκέφτηκα καν δεύτερη φορά, αφού απλώς ήμουν σπίτι μου. Δεν με ένοιαζε, με ενδιέφερε περισσότερο η οικογένειά μου και τι γινόταν στο σπίτι μου".

Ακολούθως ο Τζέιμς πρόσθεσε: "Αυτή η κατάσταση είναι διαφορετική, κυρίως επειδή με νοιάζει. Ακόμα όμως δεν έχω βρει τι πρέπει να κάνω εντός παρκέ. Είναι δύσκολο να προσπαθείς να αλλάξεις μία κατάσταση και να γίνεις αυτό που περιμένουν από σένα".

Συνεχίζοντας την αναφορά του στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Τζέιμς πρόσθεσε: "Προσπαθώ να το κάνω αυτό σε ένα προχωρημένο σημείο της σεζόν, όταν τα παιχνίδια είναι σημαντικά και βάζω πίεση στον εαυτό μου. Όλοι περιμένουν από εμένα να αποδείξω ότι μπορώ να είμαι αυτός που έχω δείξει ότι μπορώ να είμαι. Προσπαθώ λοιπόν να βρω την μέση λύση, ώστε να βοηθήσω την ομάδα. Δεν ξέρω ακόμα πώς να το κάνω. Προσπαθώ όμως να μείνω θετικός και να το βρω".

Ακολούθως, ο Τζέιμς τόνισε: "Είναι δύσκολη κατάσταση, ειδικά για κάποιον σαν εμένα, αφού έχω υψηλές απαιτήσεις από τον εαυτό μου. Δεν παίζω όπως είχα συνηθίσει. Δεν λέω ότι αυτό είναι κακό ή καλό, παρά ότι προσπαθώ να το εξερευνήσω αυτό, ειδικά τόσο βαθιά μέσα στην σεζόν, όταν ο κόσμος περιμένει από εμένα να είμαι καλός. Προσπαθώ να είμαι θετικός".

Κλείνοντας, ο Τζέιμς παραδέχθηκε ότι έχει... κακό όνομα: "Θα έχω πάντα μία ταμπέλα να με ακολουθέι έτσι κι αλλιώς. Έχω μικρότερα όρια σε όλα, σε πράγματα που κάνουν άλλοι άνθρωποι εγώ δεν μπορώ καν να... ανοιγοκλείσω τα μάτια μου. Όταν κάνω κάτι, πάντα δείχνει διαφορετικό. Το αν αυτό έχει βάση ή υπάρχει υπερβολή , τι να πω, απλώς συμβαίνει. Έχω καταφέρει να ζω με αυτό".

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου