ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022

Ζλάταν: «Όσο είμαι υγιής θέλω να συνεχίσω στην εθνική ομάδα»

Zlatan: "As long as I am healthy I want to continue in the national team"

In a few months, he will be 41 years old, but Zlatan Ibrahimovic does not count the numbers and wants to continue playing for the Swedish national team.

He will not be present at the World Cup in Qatar. Sweden was eliminated by the Poles in the playoffs and so Lewandowski came out victorious against the Milan star.

Zlatan went on the pitch for the last 10 minutes, however, he refuses to retire from the representative team of his homeland after this defeat and the exclusion from the World Cup.

"I hope to continue. As long as I am healthy and strong I want to help the national team "he commented characteristically and continued:" I have no answer now if this match with the Poles was my last. We are all disappointed ... ".

*** Ζλάταν: «Όσο είμαι υγιής θέλω να συνεχίσω στην εθνική ομάδα»

Σε λίγους μήνες θα έχει «πατήσει» και τα 41 έτη ζωής, όμως, ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς δεν υπολογίζει τους αριθμούς και θέλει να συνεχίσει να παίζει για την εθνική Σουηδίας.

Στο Μουντιάλ του Κατάρ δεν θα είναι παρών. Η Σουηδία αποκλείστηκε από τους Πολωνούς στα μπαράζ κι έτσι ο Λεβαντόφσκι βγήκε νικητής κόντρα στον αστέρα της Μίλαν.

Ο Ζλάταν πέρασε στον αγωνιστικό χώρο για το τελευταίο 10λεπτο, ωστόσο, αρνείται ν' αποσυρθεί από το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της πατρίδας του μετά από αυτή την ήττα και τον αποκλεισμό από το Παγκόσμιο Κύπελλο.

«Εύχομαι να συνεχίσω. Όσο είμαι υγιής και έχω δυνάμεις θέλω να βοηθάω την εθνική ομάδα» σχολίασε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Δεν έχω απάντηση τώρα αν αυτό το ματς με τους Πολωνούς ήταν το τελευταίο μου. Όλοι είμαστε απογοητευμένοι...».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου