ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Βενγκέρ: «Δεν θα διαλέξω εγώ τον διάδοχό μου»

Wenger: "I will not choose my successor"

Arsene Wenger does not want to be involved in the selection process of the coach who will sooner or later be called to succeed him on Arsenal's bench.

He may sign a new contract in the summer, and it seems he will never ... ever go from Arsenal's bench, but this time will eventually come for Arsene Wenger.

He clarifies that he does not want to be involved in the process of choosing his successor.

"I do not know who can take Arsenal after me. When you work in such a large club, you ought to do it as if it were your everyday work because that is the level of dedication it needs. My job is to prepare the team correctly for each next match. The job of the administration is to choose the next one when the time comes. I do not get involved with this, "Alsace said.
===Βενγκέρ: «Δεν θα διαλέξω εγώ τον διάδοχό μου»

Ο Αρσέν Βενγκέρ δεν θέλει να εμπλακεί στη διαδικασία επιλογής του προπονητή που (αργά ή γρήγορα) θα κληθεί να τον διαδεχτεί στον πάγκο της Άρσεναλ. 

Μπορεί το καλοκαίρι να υπέγραψε νέο συμβόλαιο και να φαίνεται πως δεν θα φύγει... ποτέ από τον πάγκο της Άρσεναλ, ωστόσο αυτή η ώρα νομοτελειακά θα έρθει για τον Αρσέν Βενγκέρ. 

Ο ίδιος ξεκαθαρίζει πως δεν επιθυμεί να εμπλακεί στη διαδικασία επιλογής του διαδόχου του. 

«Δεν ξέρω ποιος μπορεί να αναλάβει την Άρσεναλ μετά από εμένα. Όταν εργάζεσαι σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο, οφείλεις να το κάνεις σαν να είναι η παντοτινή δουλειά σου γιατί τέτοιο είναι το επίπεδο της αφοσίωσης που χρειάζεται. Η δουλειά μου είναι να προετοιμάσω σωστά την ομάδα για το κάθε επόμενο ματς. Η δουλειά της διοίκησης είναι να διαλέξει τον επόμενο όταν έρθει η ώρα. Εγώ δεν εμπλέκομαι με αυτό», τόνισε ο ίδιος ο Αλσατός τεχνικός. 
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου