Τρίτη 22 Απριλίου 2025

F1 - Σε διαφορετική γραμμή Φερστάπεν και Red Bull για τα προβλήματα της RB21

F1 - Verstappen and Red Bull at odds over RB21 problems

The world champion has dismissed his team's claims that the Milton Keynes wind tunnel is to blame for its poor form, calling them "excuses".

Max Verstappen has made it clear that Red Bull Racing cannot blame the old wind tunnel alone for the problems it has faced with the development of its car this year. The Austrian team is at a critical juncture, as the first Grands Prix of 2025 have revealed unusual problems with data correlation - that is, on-track performance does not match data from simulations and aerodynamic measurements.

Verstappen and Red Bull on different paths

The Austrian team's boss, Christian Horner, has said that a key reason for the RB21's lack of pace is the old wind tunnel at Milton Keynes. On the sidelines of the Saudi Arabian GP, ​​Verstappen disagreed that this was to blame for his car's poor performance.

"We are not completely satisfied with the existing tunnel and are already working on a new one. But that is not a problem this year. We knew already in 2023 that some details were not being captured correctly. However, the 2022 and 2023 car were excellent, so we can't blame everything there," Verstappen said.

Verstappen also made it clear that Red Bull's technical team has experience in dealing with such shortcomings and the blame should not be placed on a single factor, such as the tunnel.

Horner's new explanation

Red Bull Racing boss Christian Horner reiterated that the tunnel is outdated, especially for today's demanding technical regulations cycle: "We are at the end of an era of regulations where every improvement is small. And our current tunnel is starting to struggle to accurately capture the data."

Red Bull is already building a new wind tunnel in Milton Keynes, which is expected to be ready in early 2027. Until then, the Austrian team is asked to continue development with existing tools.

*** F1 - Σε διαφορετική γραμμή Φερστάπεν και Red Bull για τα προβλήματα της RB21

O παγκόσμιος πρωταθλητής δεν συμφωνεί με τους ισχυρισμούς της ομάδας του πως η αεροσήραγγα στο Μίλτον Κινς ευθύνεται για την κακή της φόρμα, καθώς τους θεωρεί δικαιολογίες.

Ο Μαξ Φερστάπεν δηλώνει ξεκάθαρα πως η Red Bull Racing δεν μπορεί να αποδίδει αποκλειστικά στην παλιά αεροδυναμική σήραγγα τα προβλήματα που έχει αντιμετωπίσει με την εξέλιξη του φετινού της μονοθεσίου. Η αυστριακή ομάδα βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο, καθώς τα πρώτα Grand Prix του 2025 αποκάλυψαν ασυνήθιστα προβλήματα στη συσχέτιση δεδομένων – δηλαδή, οι επιδόσεις στην πίστα δεν συμβαδίζουν με τα δεδομένα από προσομοιώσεις και αεροδυναμικές μετρήσεις.

Φερστάπεν και Red Bull σε διαφορετικά μονοπάτια

Ο επικεφαλής της αυστριακής ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, ανέφερε πως ένας βασικός λόγος έλλειψης ρυθμού της RB21 είναι η παλιά αεροσήραγγα στο Μίλτον Κινς. Στο περιθώριο του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Φερστάπεν εξέφρασε τη διαφωνία του πως αυτό ευθύνεται για την κακή απόδοση του μονοθεσίου του.

«Δεν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την υπάρχουσα σήραγγα και ήδη δουλεύουμε πάνω σε μια νέα. Όμως αυτό δεν είναι φετινό πρόβλημα. Το ξέραμε ήδη από το 2023 ότι κάποιες λεπτομέρειες δεν αποτυπώνονται σωστά. Παρ' όλα αυτά, το μονοθέσιο του 2022 και του 2023 ήταν εξαιρετικό, οπότε δεν μπορούμε να τα ρίξουμε όλα εκεί», δήλωσε ο Φερστάπεν.

Ο Φερστάπεν ξεκαθάρισε επίσης ότι η τεχνική ομάδα της Red Bull έχει εμπειρία στη διαχείριση τέτοιων αδυναμιών και η ευθύνη δεν πρέπει να αποδίδεται σε έναν μόνο παράγοντα, όπως η σήραγγα.

Η νέα εξήγηση του Χόρνερ

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, επανέλαβε ότι η σήραγγα είναι ξεπερασμένη, ιδιαίτερα για τον σημερινό απαιτητικό τεχνικό κύκλο τεχνικών κανονισμών: «Βρισκόμαστε στο τέλος μιας εποχής κανονισμών, όπου κάθε βελτίωση είναι μικρή. Και η τρέχουσα σήραγγα μας αρχίζει να δυσκολεύεται να αποτυπώσει με ακρίβεια τα δεδομένα».

Η Red Bull ήδη κατασκευάζει μία νέα αεροδυναμική σήραγγα στο Μίλτον Κινς, η οποία αναμένεται να είναι έτοιμη στις αρχές του 2027. Μέχρι τότε, η αυστριακή ομάδα καλείται να συνεχίσει την εξέλιξη με τα υπάρχοντα εργαλεία.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου