ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024

Ρόμπι Κιν: «Έχω αρκετές προτάσεις, όμως τίποτα δεν με συγκινεί αυτή τη στιγμή»

Robbie Keane: "I've got a number of offers but nothing excites me at the moment"

Robbie Keane admitted that he has several proposals to continue his career without referring to Asteras Tripoli AKTOR. The Irish coach, however, noted that he will soon return to coaching.

Robbie Keane after his departure from Maccabi Tel Aviv remains without a team, stressing that he was not moved by the offers he had.

"I have several proposals. I want to work abroad again after my experience in Tel Aviv where I was lucky enough to win the doubles in my first year. I just need some time with my family", initially emphasized the 44-year-old technician, adding:

"I did some interviews with prospective teams, but nothing excites me at the moment. But I will definitely come back because it's something I love. I like to help new players by offering them something."

*** Ρόμπι Κιν: «Έχω αρκετές προτάσεις, όμως τίποτα δεν με συγκινεί αυτή τη στιγμή»

Ο Ρόμπι Κιν παραδέχθηκε πως έχει αρκετές προτάσεις για να συνεχίσει την καριέρα του δίχως να αναφερθεί στον Αστέρα Τρίπολης AKTOR. Ο Ιρλανδός τεχνικός, ωστόσο σημείωσε πως σύντομα θα επανέλθει στην προπονητική.

Ο Ρόμπι Κιν μετά την αποχώρηση του από την Μακάμπι Τελ Αβίβ παραμένει δίχως ομάδα, τονίζοντας πως δεν τον συγκίνησαν οι προτάσεις που είχε.

«'Εχω αρκετές προτάσεις. Θέλω να δουλέψω ξανά στο εξωτερικό μετά την εμπειρία μου στο Τελ Αβίβ, όπου είχα την τύχη να κατακτήσω το νταμπλ στην πρώτη μου χρονιά. Απλά χρειάζομαι λίγο χρόνο με την οικογένεια μου», τόνισε αρχικά ο 44χρονος τεχνικός προσθέτοντας:

«Έκανα κάποιες συνεντεύξεις με υποψήφιες ομάδες, όμως τίποτα δεν με συγκινεί αυτή τη στιγμή. Σίγουρα όμως όμως θα επανέλθω γιατί είναι κάτι που αγαπώ. Μου αρέσει να βοηθώ νέους παίκτες, προσφέροντας τους κάτι».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου