ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Πεναρόγια: «Θέλω να είμαι σε ένα μέρος όπου πιστεύουν σε μένα - Ο πατέρας μου τρελάθηκε όταν πήγα στην Μπαρτσελόνα»

Penaroja: "I want to be in a place where they believe in me - My father went crazy when I went to Barcelona"

Juan Peñaroja in his statements to a Spanish media spoke about his move to Barcelona stressing that he would like to go to a team that will believe in him and there will be a project, while he added that his father went crazy when he learned that his son he went to coach in Barcelona

In detail what he said to "AS":

On his dismissal from Baskonia: "It had never happened to me to be dismissed, let alone so soon. Many months passed and I took it as best I could. In the Endesa League there are only 18 head coach positions and with the exception of the NBA, they are positions that every coach in the world wants. It's a privilege to "train" here, but it's not up to me. If it were up to me, I would have practiced for months."

On his move to Barcelona: “I want to be in a place where they believe in me and there is a project. The first person who contacted me was Mario Fernandez and since then I have had a very fluid communication with Juan Carlos Navarro and Josep Cubels. It was four or five days in which you realized the importance of the club. My father was mad when he found out I went to Barcelona, ​​but I tell him to calm down. I am a big football fan, I want to visit Kampnou".

*** Πεναρόγια: «Θέλω να είμαι σε ένα μέρος όπου πιστεύουν σε μένα - Ο πατέρας μου τρελάθηκε όταν πήγα στην Μπαρτσελόνα»

Ο Χουάν Πεναρόγια σε δηλώσεις του σε ισπανικό μέσο μίλησε για την μετακίνηση του στην Μπαρτσελόνα τονίζοντας πως θα ήθελε να πάει σε μια ομάδα που θα πιστεύουν σε αυτόν και θα υπάρχει κα ένα έργο, ενώ πρόσθεσε πως ο πατέρας του τρελάθηκε όταν έμαθε ότι ο γιος του πήγε προπονητής στην Μπαρτσελόνα

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην "AS": 

Για την απόλυση του από την Μπασκόνια: «Δεν μου είχε συμβεί ποτέ να απολυθώ, πόσο μάλλον τόσο σύντομα. Πέρασαν πολλοί μήνες και το πήρα όσο καλύτερα μπορούσα. Στην Endesa League υπάρχουν μόνο 18 θέσεις head coach και με εξαίρεση το NBA, είναι θέσεις που θέλουν όλοι οι προπονητές στον κόσμο. Είναι προνόμιο να "προπονούμαι" εδώ, αλλά δεν εξαρτάται από εμένα. Αν ήταν στο χέρι μου, θα είχα εξασκηθεί για μήνες».

Για την μετακίνηση του στην Μπαρτσελόνα: «Θέλω να είμαι σε ένα μέρος όπου πιστεύουν σε μένα και υπάρχει ένα έργο. Ο πρώτος που επικοινώνησε μαζί μου ήταν ο Μάριο Φερνάντεθ και από τότε είχα μια πολύ ρευστή επικοινωνία μαζί με τον Χουάν Κάρλος Ναβάρο και τον Ζοσέπ Κιούμπελς. Ήταν τέσσερις ή πέντε μέρες κατά τις οποίες συνειδητοποίησες τη σημασία του συλλόγου. Ο πατέρας μου τρελάθηκε όταν έμαθε ότι πήγα στην Μπαρτσελόνα, ωστόσο του λέω να ηρεμήσει. Εγώ είμαι μεγάλος ποδοσφαιρόφιλος, θέλω να επισκεφτώ το Καμπνού».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου