ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2024

EURO 2024, Γουότκινς, Video: «Ό,τι πιο όμορφο έχω ζήσει αυτό το γκολ, έπιασα το πιο γλυκό σουτ»

EURO 2024, Watkins, Video: "The most beautiful thing I've experienced this goal, I caught the sweetest shot"

Ollie Watkins has relived the moment of his stunning goal that sent England into the EURO 2024 final in frame-by-frame.

It was - and will be for a long time - the goal of his life! Ollie Watkins, when everything looked like... extra time for England and Holland, "roared" and sent the Three Lions to the EURO 2024 final in the 90th minute!

The 28-year-old Ford dressed as a hero for Southgate's team and experienced, as he declared, the most beautiful moment of his life. The FA published a video on social media in which Watkins "relives" his historic goal frame by frame, "giving away" excellent remarks.

“True, I thought I was quite sideways. But my first contact was good and the defender didn't stick to me. He just spread his legs, I covered the ball with my body and shot hard and dribbled for a counter or something. But I caught the sweetest shot and saw the ball go into the net. It was like watching it in slow motion. It was the most beautiful feeling in my life, man. It shows in my reaction, I didn't know what to do," said the England striker.

*** EURO 2024, Γουότκινς, Video: «Ό,τι πιο όμορφο έχω ζήσει αυτό το γκολ, έπιασα το πιο γλυκό σουτ»

Ο Όλι Γουότκινς «αναβίωσε» καρέ καρέ τη στιγμή του φοβερού τέρματός του που έστειλε την Αγγλία στον τελικό του EURO 2024.

Ήταν - και θα είναι για καιρό - το γκολ της ζωής του! Ο Όλι Γουότκινς, όταν όλα έδειχναν... παράταση για Αγγλία και Ολλανδία, «βρυχήθηκε» και έστειλε στο 90' τα Τρία Λιοντάρια στον τελικό του EURO 2024!

Ο 28χρονος φορ ντύθηκε ήρωας για την ομάδα του Σάουθγκεϊτ και βίωσε, όπως δήλωσε, την ομορφότερη στιγμή της ζωής του. Η Ομοσπονδία της Αγγλίας δημοσίευσε στα social media ένα βίντεο στο οποίο ο Γουότκινς «αναβιώνει» καρέ καρέ το ιστορικό γκολ του, «χαρίζοντας» εξαιρετικές ατάκες.

«Αλήθεια, νόμιζα ότι ήμουν αρκετά πλάγια. Όμως η πρώτη επαφή μου ήταν καλή και ο αμυντικός δεν κόλλησε πάνω μου. Απλά άνοιξε τα πόδια του, εγώ κάλυψα την μπάλα με το κορμί μου και σούταρα δυνατά και συρτά για να γίνει μια κόντρα ή κάτι τέτοιο. Έπιασα όμως το πιο γλυκό σουτ και είδα την μπάλα να πηγαίνει στα δίχτυα. Ήταν σαν να το βλέπω σε αργή κίνηση. Ήταν το πιο όμορφο συναίσθημα στη ζωή μου φίλε. Φαίνεται και στην αντίδρασή μου, δεν ήξερα τι να κάνω», είπε ο Άγγλος επιθετικός.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου