ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024, Τσελίδης: «Χαρούμενος που χάρισα στην πατρίδα μου το πρώτο της μετάλλιο»

Olympic Games 2024, Tselidis: "Happy to have given my country its first medal"

Thodoris Tseklides dedicated to Greece the bronze medal he won in the -90K category. in judo at the Paris Olympics.

Thodoros Tselidis made history for Greek judo at the Olympic Games in Paris, winning the bronze medal in the -90kg category.

The 28-year-old judoka in his first statement after his victory over Tristani Mosaklisvili, a statement also with the help of the national coach, Nikos Iliadis, referred to the dream that came true.

Specifically, Tselidis said: "I'm glad that I was able to keep my word and win a medal. My dream became a reality. It's the happiest day of my life.

I came to Paris to be even higher, but what's done is done. It is Greece's first medal and I am very happy. I am happy to have offered my country its first medal at the Paris Olympics."

*** Ολυμπιακοί Αγώνες 2024, Τσελίδης: «Χαρούμενος που χάρισα στην πατρίδα μου το πρώτο της μετάλλιο»

Ο Θοδωρής Τσεκλίδης αφιέρωσε στην Ελλάδα το χάλκινο μετάλλιο που κατέκτησε στην κατηγορία των -90Κ. στο τζούντο στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

Ο Θόδωρος Τσελίδης έγραψε ιστορία για το ελληνικό τζούντο στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των -90κ.

Ο 28χρονος τζουντόκα στην πρώτη του δήλωση μετά τη νίκη του επί του Τριστάνι Μοσακλισβίλι, δήλωση και με τη βοήθεια του εθνικού προπονητή, Νίκου Ηλιάδη, αναφέρθηκε στο όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

Συγκεκριμένα ο Τσελίδης, είπε: «Χαίρομαι που μπόρεσα να κρατήσω τον λόγο μου και να κατακτήσω μετάλλιο. Το όνειρό μου έγινε πραματικότητα. Είναι η πιο χαρούμενη μέρα της ζωής μου.

Ήρθα στο Παρίσι για να βρεθώ ακόμη πιο ψηλά, αλλά ότι έγινε-έγινε. Είναι το πρώτο μετάλλιο της Ελλάδας και χαίρομαι πολύ. Είμαι χαρούμενος που πρόσφερα στην πατρίδα μου το πρώτο της μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου