ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 14 Ιουλίου 2024

Ισπανία - Αγγλία, Αλκαράθ: «Εγώ έκανα τη δουλειά μου, ας δούμε στο ποδόσφαιρο»

Spain - England, Alcaraz: "I did my job, let's see in football"

Carlos Alcaraz did "back to back" Wimbledon and in his statements after the award he referred to the grand final of EURO 2024, between Spain and England.

A few hours before the Euro 2024 final between Spain and England in Berlin, the Iberians have already celebrated an international sporting success. Carlos Alcaraz subdued the great Novak Djokovic in the Wimbledon final and lifted the trophy for the second consecutive year.

After the awarding of the trophy, the 21-year-old Spaniard was asked about the EURO final and replied: "I will see it with my team. I don't know where yet, but we'll see for sure. I already did my job, so let's see what happens in football. I don't know, it will be a very difficult match. I'll watch it and see who wins."

It is worth mentioning that there were boos from the audience, but then there was applause and laughter that "covered" the sound.

*** Ισπανία - Αγγλία, Αλκαράθ: «Εγώ έκανα τη δουλειά μου, ας δούμε στο ποδόσφαιρο»

Ο Κάρλος Αλκαράθ έκανε «back to back» στο Wimbledon και στις δηλώσεις του μετά την απονομή αναφέρθηκε στο μεγάλο τελικό του EURO 2024, ανάμεσα στην Ισπανία και την Αγγλία.

Λίγες ώρες πριν τη σέντρα του τελικού του EURO 2024 ανάμεσα στην Ισπανία και την Αγγλία στο Βερολίνο οι Ίβηρες πανηγύρισαν ήδη μια διεθνή αθλητική επιτυχία. Ο Κάρλος Αλκαράθ υπέταξε τον σπουδαίο Νόβακ Τζόκοβιτς στον τελικό του Wimbledon και σήκωσε το τρόπαιο για δεύτερη διαδοχική χρονιά.

Μετά την απονομή του τροπαίου ο 21χρονος Ισπανός ρωτήθηκε για τον τελικό του EURO και απάντησε: «Θα το δω με την ομάδα μου. Δεν ξέρω ακόμα που, αλλά θα το δούμε σίγουρα. Εγώ έκανα ήδη τη δουλειά μου, οπότε ας δούμε τι θα γίνει στο ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω, θα είναι πολύ δύσκολος αγώνας. Θα το δω και θα δούμε ποιος θα κερδίσει».

Άξιο αναφοράς είναι πως ακούστηκαν αποδοκιμασίες από το κοινό, όμως στη συνέχεια ακούστηκαν χειροκροτήματα και γέλια που «κάλυψαν» τον ήχο.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου