ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024

Ανακοίνωσε την ανανέωση του Γκραντ ο Παναθηναϊκός: «Εδώ βρήκα το σπίτι μου - Θέλω το back to back»

Panathinaikos announced the renewal of Grant: "Here I found my home - I want back to back"

Panathinaikos AKTOR announced the renewal of Jerian Gran's contract, with him declaring his thirst for more success!

The renewal of Jerian Grant's contract until the summer of 2026 was formalized by Panathinaikos AKTOR, with the 31-year-old guard emphasizing in his statements that he feels at home in the "greens", while thanking the club for the trust shown in him and expressing the great his thirst for new successes!

In detail what he said:

On the fact that he will continue to wear the jersey of Panathinaikos: "I am very happy. This update means a lot to me. I've moved around a lot throughout my career and I honestly feel like I've found my home here with these fans, these coaches and these teammates by my side. I thank the club very much for the trust they have shown in me and I promise that I will continue to do everything to repay it."

About last season: "I am especially happy that with my own presence I helped my team to conquer the top of Europe and Greece. We proved that we were the best in Greece and Europe as we absolutely deservedly won both titles. We fought very hard as a team all year and thoroughly deserved these successes. From the beginning I had confidence in the coach and my teammates."

On the goals of the new season: "I want the back to back. I am hungry for more success with this team in the Euroleague and the Greek league. I want to be champion again."

For Panathinaikos fans: "I hope they are ready for greater joys, more victories and more trophies."

*** Ανακοίνωσε την ανανέωση του Γκραντ ο Παναθηναϊκός: «Εδώ βρήκα το σπίτι μου - Θέλω το back to back»

Ο Παναθηναϊκός AKTOR γνωστοποίησε την ανανέωση του συμβολαίου του Τζέριαν Γκραν, με τον ίδιο να δηλώνει διψασμένος για περισσότερες επιτυχίες!

Την ανανέωση του συμβολαίου του Τζέριαν Γκραντ μέχρι το καλοκαίρι του 2026 επισημοποίησε ο Παναθηναϊκός AKTOR με τον 31χρονο γκαρντ να τονίζει σε δηλώσεις του ότι αισθάνεται σαν στο σπίτι του στους «πράσινους», ευχαριστώντας παράλληλα τον σύλλογο για την εμπιστοσύνη που του έδειξε και εκφράζοντας τη μεγάλη δίψα του για νέες επιτυχίες!

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για το ότι θα συνεχίσει να φοράει τη φανέλα του Παναθηναϊκού: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Αυτή η ανανέωση σημαίνει πάρα πολλά για μένα. Έχω περιπλανηθεί αρκετά σε όλη μου την καριέρα και ειλικρινά αισθάνομαι πως βρήκα το σπίτι μου εδώ με αυτούς τους φιλάθλους, αυτούς τους προπονητές και αυτούς τους συμπαίκτες δίπλα μου. Ευχαριστώ πολύ τον σύλλογο για την εμπιστοσύνη που δείχνει προς το πρόσωπό μου και υπόσχομαι πως θα συνεχίσω να κάνω τα πάντα για την ξεπληρώσω».

Για την περσινή σεζόν: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που με τη δική μου παρουσία βοήθησα την ομάδα μου να κατακτήσει την κορυφή της Ευρώπης και της Ελλάδας. Αποδείξαμε πως ήμασταν οι καλύτεροι σε Ελλάδα και Ευρώπη καθώς κατακτήσαμε απολύτως δίκαια και τους δύο τίτλους. Παλέψαμε πολύ σκληρά ως ομάδα όλη τη χρονιά και αξίζαμε απόλυτα αυτές τις επιτυχίες. Από την αρχή είχα εμπιστοσύνη στον κόουτς και τους συμπαίκτες μου».

Για τους στόχους της νέας σεζόν: «Θέλω το back to back. Είμαι πεινασμένος για περισσότερες επιτυχίες με αυτή την ομάδα στην Euroleague και το ελληνικό πρωτάθλημα. Θέλω να είμαι πρωταθλητής ξανά».

Για τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού: «Εύχομαι να είναι έτοιμοι για μεγαλύτερες χαρές, περισσότερες νίκες και περισσότερα τρόπαια».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου