ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024

Ο Φερστάπεν έμεινε με προβλήματα όρασης μετά το ατύχημα με τον Χάμιλτον στο Σίλβερστοουν το 2021

Verstappen left sight-impaired after crash with Hamilton at Silverstone 2021

In a shocking revelation, Max Verstappen has revealed that his heavy crash into the 2021 Copse barrier after his crash with Lewis Hamilton left him with vision problems he has yet to overcome.

Copse, which until a few years ago was Silverstone's first - before the redesign - is a terrifyingly fast almost 90-degree turn that drivers take off the throttle but without even dropping down to 8th gear they're coming into from the preceding line.

Seeing a car for the first time at Copse is an almost otherworldly experience, one that imagines the car's ability to defy even the laws of physics - but it's also a stunning demonstration of the enormous lift afforded by the cars' aerodynamics.

At this turn was written in 2021 one of the worst chapters of Lewis Hamilton's battle with Max Verstappen to win that year's title - which was to end with the scandal of the 2021 Abu Dhabi GP.

The Brit's Mercedes W12 on the inside brushed up against the Dutchman's Red Bull RB16B trying to pass on the outside - in a corner where it's downright schizophrenic to pass on the outside if you don't have the "consent" of the one in front of you.

The contact sent the RB16B off the track, and into the outer barrier after the sand trap. The lateral - instantaneous - force of the impact received by Max Verstappen reached 51g, which is an outrageous number, and Verstappen was taken to the hospital for detailed tests.

No one knew, since then, what Verstappen has now revealed: "After that accident I struggle with vision problems, especially on undulating tracks or those that have a lot of billboards on the sides," the Dutchman told Red Bull's website. .

A few months later, Max would go on to win the Austin USA race, starting his big comeback for that year's championship. And as he said, in the Texas race "I had to deal not only with Lewis, but also with blurred images.

It was like driving a speedboat at 300 km/h. I've never said this before, but for a few laps it was so bad that I even considered stopping the car. The only thing that helped me was that I concentrated on my breathing while Lewis was chasing me."

We remind you that that accident, at Silverstone in 2021, had caused the "explosion" of the director of RBR, Christian Horner. The Briton said that day that “it's clear to me, Lewis put one of his wheels on the inside of one of the fastest corners in the championship. He's been driving for years here, you know you don't do that kind of thing there. That's just dirty driving.

Max had a 51g accident. Thank God he walked out. This is the biggest positive today. I am relieved to see him, he is in the medical center but he walked there on his own, albeit panting terribly.

It's an incredible relief to see him get out of the car because this corner is one of the fastest in the championship," Horner said that day. And some time later it was revealed that at the time of the accident Verstappen had lost consciousness for a short time after the impact.

*** Ο Φερστάπεν έμεινε με προβλήματα όρασης μετά το ατύχημα με τον Χάμιλτον στο Σίλβερστοουν το 2021

Με μια συγκλονιστική του αποκάλυψη, ο Μαξ Φερστάπεν έκανε γνωστό ότι η σφοδρή του πρόσκρουση στη μπαριέρα της στροφής Copse το 2021 μετά το ατύχημά του με τον Λιούις Χάμιλτον τον άφησε με προβλήματα όρασης, που δεν έχει ξεπεράσει ακόμα.

Η Copse, που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν η πρώτη -πριν από τον ανασχεδιασμό- της πίστας του Σίλβερστοουν, είναι μια τρομακτικά γρήγορη στροφή σχεδόν 90 μοιρών που οι οδηγοί στρίβουν αφήνοντας ελαφρά το γκάζι αλλά χωρίς καν να κατεβάσουν την 8η ταχύτητα με την οποία έρχονται από την ευθεία που προηγείται.

Βλέποντας για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο στην Copse είναι μια σχεδόν απόκοσμη εμπειρία, που φαντάζει σαν ικανότητα του αυτοκινήτου να υπερνικά ακόμα και τους κανόνες της φυσικής - αλλά είναι παράλληλα και μια συγκλονιστική επίδειξη της τεράστιας άντωσης που προσφέρει η αεροδυναμική λειτουργία των μονοθεσίων.

Στη στροφή αυτή γράφτηκε το 2021 ένα από τα χειρότερα κεφάλαια της μάχης του Λιούις Χάμιλτον με τον Μαξ Φερστάπεν για την κατάκτηση του τίτλου εκείνης της χρονιάς - που έμελλε να λήξει με το σκάνδαλο του GP Άμπου Ντάμπι 2021.

Η Mercedes W12 του Βρετανού στην εσωτερική ακούμπησε με τη Red Bull RB16B του Ολλανδού που προσπαθούσε να περάσει από την εξωτερική - σε μια στροφή που είναι εντελώς σχιζοφρενικό να περάσεις από την εξωτερική, αν δεν έχεις τη “συγκατάθεση” του μπροστινού σου.

Η επαφή έστειλε την RB16B εκτός πίστας, και στη σφοδρή της πρόσκρουση στην εξωτερική μπαριέρα μετά την αμμοπαγίδα. Η πλευρική -στιγμιαία- ισχύς της πρόσκρουσης που δέχθηκε ο Μαξ Φερστάπεν άγγιξε τα 51g, που είναι ένα εξωφρενικό νούμερο, και ο Φερστάπεν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για αναλυτικές εξετάσεις.

Κανείς δεν γνώριζε, έκτοτε, αυτό που ο Φερστάπεν αποκάλυψε τώρα: “Μετά από εκείνο το ατύχημα πασχίζω με προβλήματα όρασης, ειδικά σε κυματοειδείς πίστες ή σε εκείνες που έχουν πολλές διαφημιστικές πινακίδες στα περιθώριά τους”, είπε ο Ολλανδός μιλώντας στην ιστοσελίδα της Red Bull.

Λίγους μήνες μετά, ο Μαξ θα κέρδιζε τον αγώνα του Όστιν στις ΗΠΑ, ξεκινώντας την μεγάλη του αντεπίθεση για το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς. Και όπως είπε, στον αγώνα του Τέξας “δεν είχα να αντιμετωπίσω μόνο τον Λιούις, αλλά και τις θολές εικόνες.

Ήταν σαν να οδηγούσα ένα ταχύπλοο με 300 km/h. Δεν το έχω πει ποτέ αυτό στο παρελθόν, αλλά για λίγους γύρους ήταν τόσο άσχημα που σκέφτηκα ακόμα και να σταματήσω το αυτοκίνητο. Το μόνο που με βοήθησε ήταν ότι αυτοσυγκεντρώθηκα στην αναπνοή μου, την ώρα που ο Λιούις με καταδίωκε”.

Θυμίζουμε ότι το ατύχημα εκείνο, στο Σίλβερστοουν το 2021, είχε προκαλέσει την “έκρηξη” του διευθυντή της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ. Ο Βρετανός είπε εκείνη τη μέρα πως “είναι ξεκάθαρο σε μένα, ο Λιούις έβαλε έναν από τους τροχούς του στην εσωτερική μιας από τις πιο γρήγορες στροφές του πρωταθλήματος. Έχει οδηγήσει χρόνια εδώ, ξέρεις ότι δεν κάνεις κάτι τέτοιο εκεί. Κάτι τέτοιο είναι απλώς βρώμικη οδήγηση.

Ο Μαξ είχε ένα ατύχημα της τάξης των 51g. Δόξα τω Θεό βγήκε περπατώντας. Αυτό είναι το μεγαλύτερο θετικό σήμερα. Είμαι ανακουφισμένος που τον είδα, βρίσκεται στο ιατρικό κέντρο, αλλά περπάτησε μόνος του μέχρι εκεί, αν και ασθμαίνοντας τρομερά.

Είναι απίστευτη ανακούφιση που τον είδαμε να βγαίνει από το αυτοκίνητο, διότι αυτή η στροφή είναι μία από τις ταχύτερες του πρωταθλήματος” είπε την ημέρα εκείνη ο Χόρνερ. Και λίγο καιρό αργότερα αποκάλυψε ότι τη στιγμή του ατυχήματος ο Φερστάπεν είχε χάσει τις αισθήσεις του για σύντομο χρονικό διάστημα μετά την πρόσκρουση.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου