ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024

Ρεχάγκελ: «Το 2004 είχα πει στους παίκτες μου πως δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα»

Rehagel: "In 2004 I told my players that we have nothing to lose"

See what Otto Rehagel had to say after his friendly in Essen.

After watching the 2004 Legends and UEFA All Stars return to action in his honour, Otto Rehagel spoke to Cosmote TV.

What he said in detail:

"We believed that many Greeks would come. This was the stadium where I played my first game as a professional footballer. As for the result, mixed Europe was better in the second half.

Ours were 20 years older. Where Charisteas had the four, we would have had the opportunity to make it 2-0.

I was 20 years old then, I couldn't imagine what would happen in the course of my life. Time passes fast.

And when we qualified (in 2004) it was a great success, I told my players that we have nothing to lose. I was able to assess the quality of my players correctly and put them on the pitch as they should play. Also our players 20 years ago were in the momentum of their lives.

I didn't want to be their father, but their coach and their friend. When I meet them I am very happy.

I was also lucky enough to be hired by the Federation and I got Giannis Topalidis as my partner."

*** Ρεχάγκελ: «Το 2004 είχα πει στους παίκτες μου πως δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα»

Δείτε όσα ανέφερε ο Ότο Ρεχάγκελ μετά το φιλικό προς τιμήν του στο Έσεν.

Αφού είδε τους Legends 2004 και τους UEFA All Stars να επιστρέφουν στη δράση προς τιμήν του, ο Ότο Ρεχάγκελ έκανε δηλώσεις στην Cosmote TV.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Το ότι θα έρχονταν αρκετοί Έλληνες το πιστεύαμε. Εδώ ήταν η έδρα που έκανα το πρώτο μου παιχνίδι ω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Όσον αφορά στο αποτέλεσμα, η μικτή Ευρώπης ήταν καλύτερη στο δεύτερο ημίχρονο.

Οι δικοί μας ήταν 20 χρόνια μεγαλύτεροι. Εκεί που ο Χαριστέας είχε το τετ α τετ θα είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε το 2-0.

Τότε ήμουν 20 χρονών, δεν μπορούσα να φανταστώ τι θα γινόταν στην πορεία της ζωής μου. Ο χρόνος περνάει γρήγορα.

Και που προκριθήκαμε (σ.σ. το 2004) ήταν μεγάλη επιτυχία, είχα πει στους παίκτες μου πως δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα. Μπόρεσα να εκτιμήσω την ποιότητα των παικτών μου σωστά και τους έβαλα στον αγωνιστικό χώρο όπως έπρεπε να παίξουν. Επίσης οι παίκτες μας πριν 20 χρόνια ήταν στο μομέντουμ της ζωής τους.

Δεν ήθελα να ήμουν πατέρας τους, αλλά προπονητής τους και φίλος τους. Όταν τους συναντάω χαίρομαι πάρα πολύ.

Και εγώ είχα την τύχη που με πήραν από την Ομοσπονδία και πήρα τον Γιάννη Τοπαλίδη ως συνεργάτη μου».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου